Actes de benvinguda 2019-2020

Esteu aquí

Durant la primera setmana de Setembre, s'han realitzat els actes de benvinguda als nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica, dels Màsters de la FIB i d'Erasmus.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI)

Divendres 6 de setembre a les 11.00 hores va començar l'acte de benvinguda als nous estudiants del GEI amb unes paraules de benvinguda del Sr. Josep Fernandez, degà de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB). Seguidament, la Sra. Gemma Sesé, vicedegana cap d'estudis de la Fase Inicial, va fer una xerrada sobre el funcionament i la docència d'aquesta, va introduir el projecte mentories entre d'altres.

En acabar la xerrada, la Sra. Jazmin Ester Gell, delegada de centre en representació de l'estudiantat de la FIB, i el Sr. Pau Celma Casals, representant de l'associació l'Oasi/FestaFIB, van explicar el funcionament i les principals característiques de la Delegació d'Estudiants de la FIB i el reste d'associacions, però no sense abans haver sorprès als estudiants amb una petita actuació per cridar la seva atenció.

A continuació el Sr. Carlos Romanillo Delgado, Innovation Technical Manager a everis, va lliurar l'obsequi als dos millors expedients de la Fase Inicial. Reben el premi: Albert Martin Garcia i l'Eric Mor Domènech.

També es va lliurar el premi FIB Alumni al millor expedient de la fase "Pas de l'Equador" (segon curs) del GEI a càrrec del Sr. Benito Cerrillo, president de FIB Alumni. Rep el premi: Guillem Bartrina Moreno.

Per acabar, el Sr. Josep Fernandez li va donar la paraula a la Sra. Núria Garrido, Vicerectora de Docència i Estudiantat de la UPC, qui va finalitzar l'acte amb unes paraules de cloenda.

Acte de benvinguda als estudiants de Màsters FIB

Divendres 6 de setembre a les 10.00 hores es va celebrar l'acte de benvinguda a tots els estudiants de nou ingrés dels màsters de la FIB.

• Master in Artificial Intelligence (MAI)
  • Màster en Enginyeria Informàtica (MEI)
  • Master in Innovation and Research in Informatics (MIRI)

Acte de benvinguda als nous estudiants d'Erasmus

Dimecres 4 de setembre a les 9.00 hores es va celebrar l'acte de benvinguda a tots els estudiants d'Erasmus.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED)

Dimarts 17 de setembre a les 13.00 hores va començar l'acte de benvinguda als nous estudiants del GCED amb unes paraules del Sr. Francesc Torres, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), a continuació va parlar el Sr. Josep Pegueroles, degà de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB).

Seguidament vam tenir una lliçó inaugural: "Com serà el món quan us gradueu" i "Els científics de dades ja pronostiquen el temps", a càrrec del Sr. Tomàs Molina, Cap de Meteorologia de TV3.

Abans d'acabar l'esdeveniment, es va lliurar l'obsequi al millor expedient acadèmic de la Fase Inicial del curs 2018/19. Rep el premi: Àlex Ferrando de las morenas.

Es finalitza l'acte amb unes paraules de cloenda del Sr. Josep Pegueroles.