Actes de Benvinguda 2017-2018

Esteu aquí

Els dies 13, 14 i 15 de setembre van tenir lloc els actes de benvinguda dels nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica, del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades i dels Màster

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI)

L'acte de benvinguda als estudiants de primer curs es va celebrar el 15 de setembre a l'Auditori de l'edifici Vèrtex. La mesa va ser presidida pel Vicerector d’Ordenació Acadèmica, Xavier Cañavate i per Josep Fernandez Ruzafa, Degà de la Facultat, que estava acompanyat per Gemma Sesé, cap d'Estudis de la Fase Inicial, i els estudiants de la FIB Eduard Seoane i Joel Criado. El Vicerector d’Ordenació Acadèmica, Xavier Cañavate, va cloure l’acte.

Durant l’acte la senyora Vanessa Paulino de l’empresa everis va entregar els premis everis als dos millors expedients de la Fase Inicial 2016-2017, Àlex Iniesta García i Víctor Diví Cuesta. El senyor Albert Herrero, president de FIBAlumni, va entregar a Víctor Giménez Abalós el premi FIB Alumni al millor expedient de la fase "Pas de l'Equador" (segon curs) del Grau en Enginyeria Informàtica.

Acte Benvinguda GEI 2017-2018

Acte de benvinguda al nous estudiants de Màsters FIB

Dimecres 13 de setembre a les 12.00 hores a la sala d’actes Manuel Martí Recober de la FIB es va celebrar l'acte de benvinguda a tots els estudiants de nou ingrés dels màsters de la FIB.

• Master in Artificial Intelligence (MAI)
  • Màster en Enginyeria Informàtica (MEI)
  • Master in Innovation and Research in Informatics (MIRI)
  • Màster Erasmus Mundus en Tecnologies de la Informació per a Business Intelligence (EMIT4BI)

Durant l’acte es van entregar les beques:

Fundació Catalunya-La Pedrera

MIRI - Berta Delgado
MEI - Enric Casals

Welcome Ceremony Master degrees 2017-2018

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED)

L'acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades de es va celebrar el 15 de setembre a la sala d’actes Manuel Martí Recober de la FIB. La mesa va ser presidida pel Rector, professor Enric Fossas que estava acompanyat pel professor Jordi Cortadella, director del Departament de Ciències de la Computació i coordinador del Grau, el professor Lluís Belanche, Cap d’Estudis del Grau, la professora Marta R. Costa-Jussà, professora del TSC i el Representant dels Estudiants, Sébastien Kanj.

Acte Benvinguda GCED 2017-2018