Acte d'Inauguració IDEAI-UPC

Dia: dimecres, 3 d’abril 2019
Hora: 11 h - 14 h
Lloc: Aula Màster, Campus Nord

És la inauguració del centre específic de recerca «IDEAI-UPC – Intelligent Data Science and Artificial Intelligence».
L’esdeveniment tindrà lloc el dimecres 3 d’abril de 2019, a partir de les 11 i fins a les 14 hores, a l’aula màster del Campus Nord de la UPC, (C/ Jordi Girona 1-3, Barcelona). Hi haurà una taula institucional de presidència formada per:

• Dr. Santiago Silvestre, Vicerector d'Avaluació i Qualitat de la UPC
  • Sr. Xavier Gatius, Secretari general de Polítiques Digitals i Administració Pública
  • Dr. Cecilio Angulo, Director del centre IDEAI-UPC
  • Dr. Josep Puyol, President de l'Associació Catalana d’Intel·ligència Artificial (ACIA)
  • Dra. Michela Milano, Vicepresidenta de l’associació EurAI

L’acte començarà amb la benvinguda del Dr. Cecilio Angulo i després dels parlaments institucionals comptarem amb la:

• Felicitació del Dr. Francesc Torres, rector de la UPC
  • Felicitació del Dr. Ramon López de Màntaras, director de l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial (CSIC) i primer doctor en Intel·ligència Artificial de Catalunya
  • Xerrada sobre “Els reptes de la robòtica social per a la IA”, a càrrec de la Dra. Carme

Torras, professora d’investigació de l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (CSIC-UPC)

L'acte finalitzarà amb una copa de cava i brindis inaugural.

Aforament limitat. Preguem confirmar assistència a través d’aquest enllaç.