Acte de graduació del GCED 2022

Esteu aquí

El passat 5 de juliol, es va celebrar a l’auditori de l’Edifici Vèrtex l’Acte de graduació del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED) on es lliuren les acreditacions als graduats i a les graduades del curs 2021-2022.

L’acte es va iniciar amb la benvinguda del degà de la FIB, Josep Fernandez, en representació de les tres escoles que imparteixen el Grau en Ciència i Enginyeria de Dades: la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicacions de Barcelona (ETSETB), la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME).

A continuació, el professor i responsable de la promoció del grau, Jordi Cortadella, dona un breu parlament i introdueix a la conferenciant de l’acte.

Karma Peiró, periodista especialitzada en Internet i les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i en el periodisme de dades dona una interessant conferència "Per un món de dades més just i sostenible”.

Seguidament, Ferran Marqués, coordinador del grau presenta al padrí d’aquesta segona promoció del GCED, Jordi Quer, qui ofereix un discurs a tots els actuals graduats i graduades.

Marta Casanellas, professora i cap d’estudis del grau, introdueix la cerimònia de graduació i d’entrega de diplomes a cada un dels 39 graduats i graduades que han assistit.

La cloenda de la part institucional de l'acte va a càrrec de la vicerectora de la UPC, Imma Ribas, qui dirigeix unes paraules als recents graduats i graduades, i a les seves famílies.

En acabar aquesta part, comença una segona a càrrec dels estudiants, i actuals graduats i graduades de la promoció. Dos representats de la promoció adrecen unes paraules als companys, professors i responsables del grau, i a les famílies, fent un breu recorregut pel què ha estat el seu pas pel grau durant els quatre anys.

Els mateixos estudiants fan entrega d’un obsequi al coordinador del grau, en Ferran Marqués; al responsable de promoció, en Jordi Cortadella i a la cap d’estudis, la Marta Casanellas. En aquesta ocasió, es fa un especial reconeixement a la Marta Casanellas que deixa de ser la cap d’estudis del grau.

Una interpretació de piano de Clara Rovira, graduada de la promoció, acompanya la part informal de l’acte organitzada pels estudiants.

L'acte finalitza amb la tradicional foto de grup de les persones titulades de la segona promoció del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades i brindant amb una copa de cava.

Moltes felicitats a la promoció del 2021-2022!!!

Reviu l'acte de graduació al canal de YouTube de la FIB.