Acte de graduació de la 3a promoció del GCED

Esteu aquí

Divendres 21 de juliol a les 18:00 h, tindrà lloc l’acte de graduació de la 3a promoció del grau en Ciència i Enginyeria de Dades

El degà de la FIB, la directora de l’ETSETB i el degà de l’FME es complauen a convidar-vos a l'Acte de graduació de la 3a promoció del GCED, que tindrà lloc el dia 21 de juliol, a les 18 h a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC, Plaça Eusebi Güell, 6 de Barcelona.

Programa de l'acte

L’acte consta de dues parts, una primera institucional i una segona organitzada pels estudiants del grau.

Primera part

Benvinguda i parlaments institucionals.

• Conferència: “De la geometria a les persones”, a càrrec Pere Brunet i Crosa, enginyer i catedràtic jubilat de la UPC.
  • Intervenció de la Padrina de la promoció, Marta Casanellas, professora del grau.
  • Lliurament de diplomes a la 3a promoció del grau en Ciència i Enginyeria de Dades.

Segona part

• Intervenció dels estudiants i de les estudiantes del grau.

Finalitzat l’acte, se servirà un refrigeri a la Plaça Telecos del Campus Nord-UPC.

L’acte es podrà seguir pel canal youtube de l’ETSEB