Acte Acadèmic MSEC curs 2017/2018

Esteu aquí

Dijous 28 de juny, a les 18h, es celebrarà a l'aula Màster (edifici A3) del Campus Nord, per primera vegada l'Acte Acadèmic del màster universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes, on es lliuraràn les acreditacions als graduats del curs 2017/2018.

El Degà de la FIB es complau convidar-vos a l'Acte Acadèmic del Màster de Secundària (Tecnologia i FP - Famílies industrials) on es lliuraran les acreditacions als primers titulades i titulats del curs 2017/2018.

L'Agenda de l'acte:

• 18.00 Benvinguda a càrrec de Josep Fernandez, degà de la FIB, i d'Enric Mayol, Director acadèmic del màster
  • 18.30 Conferència "La formació permanent pel desenvolupament professional i la qualitat docent", Sra. Joana Ferrer i Miquel - Cap del Servei d'Orientació i Serveis Educatius - Departament d’Ensenyament
  • 19.00 Parlaments estudiants en representació de la promoció
  • 19.10 Entrega d'acreditacions
  • 19.45 Cloenda a càrrec de Santiago Gassó, vicerector de Política Acadèmica de la UPC

I per finalitzar, copa de cava a la sala polivalent.