Acte Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica 2022-2023

Esteu aquí

El 18 de novembre s'ha celebrat a l’auditori de l’Edifici Vèrtex l’Acte Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica on es lliuren les acreditacions als graduats i a les graduades del curs 2021-2022.

A l'acte assisteixen quasi 500 persones entre persones titulades i acompanyants, el qual es va iniciar amb la benvinguda del degà, Josep Fernandez. Seguidament la conferència "El camí més curt no sempre és el millor” impartida pe la Sra. Leonor Frias, Engineering Team Leader at OcadoTechnology.

A continuació, dos titulats de la promoció 2021-2022, Jazmín Ester Gell i Arnau Casas Saez, són convidats a participar a l’acte per donar unes paraules recordant anècdotes i bons moments durant els estudis.

Seguidament, el degà presenta el premi NTT DATA i convida a la Sra. Vanessa Paulino Cobo, Manager de Talent Acquisition I Employer Branding, per fer entrega del premi al millor expedient acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica a Hongmin Jin.

La secretària acadèmica llista els titulats CLUSTER (Consortium Linking Universities of Science and Technology for Education and Research) i el representant de rector, Miquel Soriano, fa el lliurament de les acreditacions als titulats CLUSTER del GEI a Aniol Bisquert Parés, Júlia Gomez i Esteve, Alex Herrero Pons, Josep Martí Gimeno i Adrià Pagés Torruella.

El degà presenta el pla d’acció tutorial i convida a la vicedegana cap d’estudis GEI qui lliura els premis als 3 titulats mentors Joan Lapeyra Amat, Ismael Quiñones Gama i Martí Serra Aguilera i 2 titulats d’aula lliure Jazmin Ester Gell i Pau Val Tubau.

El Sr. Ernest Teniente, director del programa Talent inLab FIB presenta el programa i lliura les acreditacions de reconeixement als estudiants i les estudiants participants.

La secretària acadèmica crida la resta de graduats i graduades. Les acreditacions les donen el degà, representant del rector, conferenciant, vicedegana cap d’estudis.

El Sr. Benito Cerrillo, president de FIB Alumni, fa la presentació de l’Associació d’Antics Alumnes de la FIB (FIB Alumni), i va lliure el premi FIB Alumni al millor Treball de Fi de Grau a l'estudiant Anioln Bisquet Parés, pel projecte "Un algorisme basat en Artificial Bee Colony per al problema dels nodes crítics en xarxes“ dirigit per Maria Josep Blesa Aguilera.

La cloenda de l'acte va a càrrec del representant del rector, Miquel Soriano, qui dirigeix unes paraules als recents graduats i graduades, i a les seves famílies.

L'acte finalitza amb la tradicional foto de grup de les persones titulades de la promoció 2021-2022 del Grau en Enginyeria Informàtica i brindant amb una copa de cava patrocinada per FIB Alumni.

Moltes felicitats promoció del 2021-2022!!!

Reviu l'acte des del canal de YouTube de la FIB.