Acte Acadèmic del Grau en Enginyeria Informàtica 2021-2022

Esteu aquí

El passat 4 de novembre, es va celebrar a l’auditori de l’Edifici Vèrtex l’Acte Acadèmic de la FIB on es lliuren les acreditacions als graduats i a les graduades d'Enginyeria Informàtica (GEI) del curs 2020-2021.

acte academic GEI 2021

A l'acte assisteixen quasi 500 persones entre persones titulades i acompanyants, el qual es va iniciar amb la benvinguda del degà, Josep Fernandez. Seguidament la conferència "I ara, què? " impartida pel Sr. Jordi Estapé, alumni de la FIB i cofundador i CTO de l'empresa Bloock.

A continuació, la Coral Vila i l’Alberto Garrote, titulats de la promoció 2020-2021 del GEI dediquen unes paraules d'inspiració als seus companys i companyes en el seu dia de graduació del seu pas per la FIB.

La secretaria acadèmica fa la relació dels 5 titulats de la promoció del GEI amb millor expedient acadèmic i, tot seguit, el degà lliura les acreditacions als titulats presents a l'acte, i una placa commemorativa al primer millor expedient.
 (GEI):

Millors expedients del Grau en Enginyeria Informàtica, curs 2020-2021

• Primer millor expedient: Guillem Bartrina Moreno
  • Segon millor expedient: Pau Murciano i Julià
  • Tercer millor expedient: Pol Stewart Barbera
  • Quart millor expedient: Victor Guardia Horcajada
  • Cinquè millor expedient: George Bochileanu Parfenie

Tot seguit, el degà presenta els premis NTT DATA, i el Sr. Miguel Àngel González Amate, Director executiu de Digital Architecture, i alumni FIB, qui fa l’entrega del premi al millor expedient del GEI de la promoció 2020-2021 al Sr. Guillem Bartrina Moreno.

A continuació, la secretària acadèmica llista els titulats CLUSTER, i el representant de rector, el Sr. Jordi Cortadella, fa el lliurament de les acreditacions als titulats CLUSTER del GEI.

El degà presenta el pla d'acció tutorial i convida a la Gemma Sesé Castel, vicedegana cap d'estudis de la fase inicial, a fer l'entrega de les acreditacions als graduats i graduades que han format part del pla d'acció tutorial com a mentors i mentores del programa Mentories i/o com formadors i formadores del programa Aula Lliure.

El Sr. Ernest Teniente, director de l’inLab FIB fa la presentació del programa Talent, i a continuació la secretària menciona les persones reconegudes presents a la sala. El Sr. Ernest Teniente lliura les acreditacions de reconeixement.

Per continuar, és el torn de tots els graduats i graduades. La secretària acadèmica dona la relació de les persones graduades del GEI per odre alfabètic, qui recullen el seu diploma d'acreditació de part dels membres de la mesa.

El Sr. Benito Cerrillo, president de FIB Alumni, fa la presentació de l’Associació d’Antics Alumnes de la FIB (FIB Alumni), i va lliure el premi FIB Alumni al millor Treball de Fi de Grau a l'estudiant Pau Escofet i Majoral, pel projecte "Spectral methods for graph drawing and synthesis of integrated circuits“ dirigit pel Sr. Jordi Cortadella, qui l’acompanya.

La cloenda de l'acte va a càrrec del representant del rector, el Sr. Jordi Cortadella, qui dirigeix unes paraules als recents graduats i graduades, i a les seves famílies.

L'acte finalitza amb la tradicional foto de grup de les persones titulades de la promoció 2021 del Grau en Enginyeria Informàtica i brindant amb una copa de cava patrocinada per FIB Alumni.

Moltes felicitats promoció del 2020-2021!!!