Acte acadèmic de Màsters 2023

Esteu aquí

Dijous 13 de juliol tindrà lloc l'acte acadèmic dels titulats de màster en el curs 2022-2023.

El 13 de juliol celebrarem l'acte de graduació dels estudiants de màster. Guarda't la data si estàs entre l'estudiantat que s’ha titulat en aquest curs 2022-2023 dels estudis de màster:

• Màster en Enginyeria Informàtica
  • Màster en Innovació i Recerca en Informàtica
  • Màster en Intel·ligència Artificial
  • Màster de Formació del Professorat d'Educació Secundària
  • Màster en Ciència de Dades

Programa de l'acte

• Benvinguda, a càrrec del degà de la FIB, Sr. Josep Fernandez
  • Conferència
  • Intervenció de 5 titulats de la promoció 2022-2023
  • Lliurament de reconeixements
  • Lliurament de les acreditacions als titulats i les titulades
  • Presentació de FIB Alumni
  • Cloenda de l’acte

Reserva't el dia 13 de juliol, a les 18h, la durada estimada de l'acte és de 2 hores

T'esperem a l'auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord,  situat a la plaça Eusebi Güell, 6, al Campus Nord de la UPC.

Per assistir-hi és obligatori que et registris i descarreguis les entrades a través de l'aplicatiu Apunta'tPodràs venir amb dos acompanyants, a qui també hauràs d'enregistrar.

Apunta't abans del 25 de juny de 2023. Termini ampliat, et pots inscriure fins al 27 de juny de 2023. Només s’expediran i es lliuraran els diplomes de les persones inscrites a l'acte dins del termini.

T'esperem!