Acte Acadèmic de Màsters 2021-2022

Esteu aquí

El passat dijous, 2 de desembre, es va celebrar l’Acte Acadèmic dels Màsters MEI, MIRI, MAI i MFPS a l’auditori de l’Edifici Vèrtex on es va realitzar el lliurament de les acreditacions als titulats i titulades del curs 2020-2021.

L’acte va començar amb la benvinguda del degà de la FIB, Josep Fernandez, qui va donar la paraula a Josep Maria Pujol, Chief of Search at Brave, alumni FIB i doctorat UPC per impartir la conferència "De mica en mica s'omple la pica -- i de cap altra forma”.

Seguidament, el vicedegà d’estudis de postgrau dedica unes paraules a tots els titulats i titulades.

La secretària acadèmica fa la relació dels 3 titulats de la promoció de cada Màster amb el millor expedient acadèmic, i, tot seguit, el degà lliura les acreditacions als titulats presents a l'acte, i una placa commemorativa al primer millor expedient.

Millors expedients del Màster en Enginyeria Informàtica (MEI):

• Primer millor expedient: Albert Carreira Muñoz
  • Segon millor expedient: Víctor Pérez Martos
  • Tercer millor expedient: Francesc Reig Marsol

Millors expedients del Màster en Innovació i Recerca en Informàtica (MIRI):

• Primer millor expedient: David Álvarez Robert
  • Segon millor expedient: Anass Benali Bendahmane
  • Tercer millor expedient: Antoni Borafull Cabello

Millors expedients del Màster en Intel·ligència Artificial (MAI):

• Primer millor expedient: Rafel Palliser Sans
  • Segon millor expedient: Albert Rial Farràs
  • Tercer millor expedient: Victor Gimenez Abalos

Millors expedients del Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat en l’especialitat de Tecnologia (MFPS):

• Primer millor expedient: Marc Herrero Puy
  • Segon millor expedient: Dora Yenny Muñoz Cordoba
  • Tercer millor expedient: Antonio Miguel Martí Barberà

Millors expedients del Màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat en l’especialitat de Formació Professional (MFPS):

• Primer millor expedient: Helena Matabosch Coromina
  • Segon millor expedient: Clara Rodríguez Bayés
  • Tercer millor expedient: Lidón Agost Muñoz

Tot seguit, el vicedegà d’estudis de postgrau anuncia el bloc MEI i presenta a Víctor Pérez Martos, titulat del MEI, qui dedica unes paraules d’inspiració als seus companys i companyes en el seu dia de graduació. A continuació, la secretària acadèmica crida a totes les persones titulades per ordre alfabètic i titulació del MEI qui recullen el seu diploma d’acreditació de part dels membres de la mesa.

A continuació, el vicedegà d’estudis de postgrau anuncia el bloc MIRI i presenta a David Álvarez Robert, titulat del MIRI, qui dedica unes paraules als seus companys i companyes, seguit del lliurament a les acreditacions Clúster, a l’estudiant José Miguel Ramírez Cardeñoso i, d’Aula Lliure a l’estudiant Guillem López Paradis. Per últim, la secretaria acadèmica crida a tots els titulats i titulades per ordre alfabètic i titulats del MIRI, per a recollir el seu diploma.

Seguint la dinàmica de l’acte, el vicedegà d’estudis de postgrau presenta el bloc MAI i a la titulada Jana Reventós Presmanes, per afegir unes paraules de dedicació. La secretaria acadèmica crida a tots el titulats i titulades del MAI per al lliurament de les respectives acreditacions.

El lliurament de les acreditacions finalitza amb el bloc MFPS, on la titulada Raquel Revuelta González dedica unes paraules sobre el seu transcurs durant el Màster i la secretària acadèmica crida a tots el titulats i titulades per a realitzar el lliurament de les acreditacions del MFPS.

El Sr. Benito Cerrillo, president de FIB Alumni fa la presentació de l’Associació d’Antics Alumnes de la FIB.
La cloenda de l’acte va a càrrec del representant del rector, el Sr. Jordi Cortadella, qui dirigeix unes paraules als recents titulats i titulades.

L’acte finalitza amb la tradicional foto de grup de totes les persones titulades de la promoció 2020-2021 dels Màsters i brindant amb una copa de cava patrocinada per FIB Alumni.

Moltes felicitats a tots els titulats i titulades de la promoció 2020-2021!