Acte Acadèmic 2017/2018 MSEC

Esteu aquí

Dimecres 28 de juny va tenir lloc per primera vegada l'Acte Acadèmic del Màster en Formació de Professorat d'Educació Secundària on es va lliurar les acreditacions a les titulades i titulats del màster.

Dimecres 28 de juny, a les 18.00 h a la sala Màster del Campus Nord, va tenir lloc per primera vegada l'Acte Acadèmic del Màster universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes on es va lliurar les acreditacions a les titulades i titulats del màster.

A l'acte van assistir unes 100 persones entre titulats i acompanyants (pares, mares, parelles i fills).

La benvinguda va anar a càrrec del degà de la FIB, Josep Fernandez i el director acadèmic del màster, Enric Mayol.

A continuació vam gaudir de la conferència "La formació permanent pel desenvolupament professional i la qualitat docent", Sra. Joana Ferrer i Miquel, Cap del Servei d'Orientació i Serveis Educatius del departament d’Ensenyament.

Com ja es tradició en els actes acadèmics de la facultat, dos estudiants en representació de la promoció ens van deixar unes paraules. En aquesta ocasió vam comptar amb l'Helena Ferreira i en Xavier Marín.

Lliurament d'acreditacions

Una vegada acabats els parlaments, es va realitzar l'entrega d'acreditacions, moment molt esperat per les titulades i els titulats del màster.

El vicerector de Política Acadèmica de la UPC, el Sr. Santiago Gassó, va ser l'encarregat de fer la cloenda de l'acte.

I per finalitzar, es va fer una copa de cava a la sala polivalent i una foto de tots els titulats! Enhorabona!

Per veure totes les fotografies de l'acte visiteu el nostre flickr.