Acte Acadèmic 2017

Esteu aquí

L’acte es celebra el proper dijous 23 de novembre de 2017, a les 19 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex a Campus Nord.

El Degà de la FIB es complau convidar-vos a l'Acte Acadèmic del curs 2017/2018 on es lliuraran les acreditacions als titulats i titulades del curs 2016/2017, i homenatjarem al personal de la FIB amb 25 anys de dedicació professional a la Facultat.

Durant aquest acte, gaudirem d’interludis musicals a càrrec de l’Ignasi Terraza, pianista i titulat per la FIB; i de l’entrega de diferents premis i reconeixements.

Si ets titulada/titulat durant la promoció 2016/2017, has de confirmar assistència via formulari abans del dia 12 de novembre de 2017.

A la resta de la comunitat, es demana confirmació d'assistència abans del dia 20 de novembre de 2017 a l'adreça o bé trucant 17111, per tal de no sobrepassar l'aforament de la sala i evitar problemes com l'any passat.

Aquest acte és especial atès que la FIB assoleix aquest any dues fites destacables: la commemoració del 40è aniversari de la seva creació, i assolir els 10.000 titulats en Enginyeria Informàtica.

Programa de l’acte

• Benvinguda, a càrrec del degà de la FIB, Sr. Josep Fernandez
  • Interludis musicals a càrrec del pianista i titulat per la FIB Ignasi Terraza
  • Intervenció de dos titulats de la promoció 2016/2017