5è GESSI Pizza Day

Esteu aquí

El grup de recerca GESSI organitza el proper 24 de novembre el 5è Pizza Day per presentar els projectes de recerca en els que participa i les diferents possibilitats de col·laboració amb els estudiants de la FIB.

5è GESSI Pizza Day

T’interessen àrees com ara el desenvolupament de software per a sistemes basats en l'aprenentatge automàtic o la monitorització i visualització de mètriques i indicadors de qualitat en projectes software? Se’t posa la pell de gallina quan sents algú parlar de Green AI, Learning Dashboards o Chatbots? Estàs buscant un Treball de Fi de Grau o Treball de Fi de Màster per fer? Fins i tot penses en una Tesi Doctoral? T’agradaria col·laborar en un grup de recerca en aquests temes? Si respons “mmhhh..., sí, sí!” a alguna de les preguntes anteriors, segueix llegint.

El dijous 24 de novembre de 2022, de 13 a 14h i de 14h a 15h a les Sales Màster i Polivalent del Campus Nord (al peu de la Plaça de Telecos), el grup de recerca GESSI (Grup d’Enginyeria de Software i Serveis) organitza la cinquena edició del GESSI Pizza Day amb la intenció d’oferir un marc de trobada entre els estudiants de la FIB que esteu en alguna de les situacions anteriors, i els membres de GESSI.

Durant la trobada, els membres del grup GESSI us presentarem els temes en què estem treballant, els projectes en què participem i les possibilitats de col·laboració que hem identificat. Perquè participeu en aquest esdeveniment en un estat d’ànim adequat, l’amenitzarem amb un càtering de pizza i begudes (no alcohòliques).

Us hi esperem a totes i tots!!

Cal que ompliu el formulari que trobareu a: GESSI Pizza Day Registration abans del dijous 17 de novembre.

Més informació sobre GESSI al web GESSI

Per a més informació sobre el Pizza Day, contacteu amb Carme Quer,