3ª edició jornada JUMP2DIGITAL

Esteu aquí

Informa’t de les exhibicions, activitats i més esdeveniments que és duran a terme el 17 de novembre a la Fira Barcelona de Montjuïc en el JUMP2DIGITAL.

JUMP2DIGITAL és un gran esdeveniment organitzat a Barcelona el 17 de novembre del 2023 ple d’activitats amb les que connectar-te al món digital. Aquestes inclouen xerrades de programadors, streamers, divulgadors, investigadors i molta gent experta en les seves àrees, a més d’exhibicions dels projectes a futur, zones comunitàries de gaming, debats i diversos tallers.

Per poder accedir a la jornada i tallers és necessari inscriure’s, podent fer-ho fins el mateix dia en aquest formulari.

Una de les activitats més interessants és el speed-dating, on podràs tenir una entrevista amb una de les empreses més grans del teu sector desitjat. Només has d’escollir el perfil que encaixi més amb tu, inscriure’t i pujar el teu CV. La data límit d’inscripció és el 30 d’octubre.

Si el teu interès resideix en posar a proba les teves capacitats i experiència, fins el 30 d’octubre tens temps a apuntar-te a la Hackató de J2P. Un cop apuntat, hauràs de superar una prova individual entre el 2 d’octubre i 5 de novembre. Si ets escollit, podràs participar en la fase grupal del 16 al 17 de novembre juntament amb el suport de mentors que vindran des de grans empreses.

Per a més informació, accediu a https://jump2digital.site/.