SciTech DiploHub, una iniciativa impulsada per un FIBer

Esteu aquí

Barcelona serà la primera ciutat del món amb una diplomàcia científica i tecnològica; es tracta del proyecte SciTech DiploHub.

Barcelona vol convertir-se en la primera ciutat del món que compti amb una diplomàcia científica i tecnològica. Es tracta del projecte SciTech DiploHub, una iniciativa civil sense ànim de lucre impulsada per un equip de científics, enginyers i professionals de les relacions internacionals. El projecte ja compta amb el suport de diversos centres de recerca, com el Barcelona Supercomputing Center (BCN-CNS ), la Vall d'Hebron Institut de Recerca (VHIR) o la fundació Barcelona Tech City.

Es va presentar en societat en un acte celebrat a la Pedrera de Barcelona, al qual van assistir cares conegudes de la ciència, de la política, de l'empresa, de la universitat, així com cònsols i ambaixadors d'una desena de països.

Alexis Roig, director executiu de SciTech DiploHub, qui porta una dècada treballant en diplomàcia científica des de Xangai per diversos governs europeus i asiàtics, és titulat per la Facultat d'Informàtica de Barcelona.

Notícia La Vanguardia, 7 de novembre de 2018.