Programa de Mentoria M2m, convocatòria 2018-2019

Esteu aquí

Nova convocatòria del programa de Mentoria M2m, 2018-2019, adreçada a dones estudiants UPC que estiguin finalitzant un grau, dones estudiants de màster i/o doctorat UPC, així com dones recent titulades UPC.

Aquesta segona edició està coordinada pel Club de Dones Politècniques pel Canvi Professional, i l’objectiu és fomentar el desenvolupament professional de les estudiants i titulades UPC en els àmbits acadèmic i/o empresarial.

Com funciona?

La mentoria és una relació de desenvolupament personal en la qual una persona més experimentada dona suport a una altra persona amb menys experiència o coneixements, en temes lligats al seu apoderament i al seu desenvolupament personal.

El programa M2m es fonamenta en el treball conjunt que porten a terme cada parella M2m, formada per:

• M: la mentora, dona que aporta la seva expertesa i que ha desenvolupat una carrera professional acadèmica o empresarial en els àmbits de coneixement de la UPC.
  • m: la mentorada, dona estudiant de grau, màster o doctorat industrial o nova titulada a la Universitat.

El programa facilita espais de trobada i activitats per fomentar la interacció i fer xarxa entre les mentores i les mentorades, amb els objectius de:

1. Impulsar l'apoderament de les estudiants i titulades potenciant el seu perfil d'habilitats i competències transversals.
  2. Aprofitar l'experiència de dones que ja han desenvolupat la seva carrera professional de manera satisfactòria (role models).
  3. Fer xarxa entre les participants: estudiantes, titulades, investigadores, docents, empresàries i directives.

Durada del programa: novembre 2018 - maig 2019

La inscripció en el Programa M2m segueix tres fases:

1. Inscripció: del 20 de setembre al 3 d'octubre.
  2. Selecció: del 8 al 10 d'octubre.
  3. Comunicació de resultats: 15 d'octubre.

Més informació: https://alumni.upc.edu/ca/carreres-professionals/mentoria