Programa de Mentoria M2m, convocatòria 2017-2018

Esteu aquí

Nova convocatòria del programa de Mentoria M2m, 2017-2018, adreçada a dones estudiants UPC que estiguin finalitzant un grau, dones estudiants de màster i/o doctorat UPC, així com dones recent titulades UPC.

Aquesta nova convocatòria del programa està adreçat a dones estudiants UPC que estiguin finalitzant un grau (pendents dels últims 60 crèdits), dones estudiants de màster i/o doctorat UPC, així com dones recent titulades UPC. Enguany aquest programa s’organitza des d’UPC Alumni, a través del seu Club de Dones Politècniques.

El programa M2m té per objectiu facilitar el procés d’apoderament de les dones que han cursat estudis a la UPC, per millorar la seva carrera professional futura, tant en el món de l’empresa com en el món acadèmic i de la recerca.

La mentoria  és una  relació de desenvolupament personal en la qual una persona més experimentada recolza altre persona amb menys experiència o coneixements.

Com funciona?

El programa M2m UPC es focalitza en el treball de la parella M i m:

• M-mentora: dona politècnica que disposa d’una carrera professional acadèmica o empresarial.
  • m-mentorada: dona estudiant o recent titulada a la UPC.

El programa facilita espais de trobada grupals així com sessions individuals on cada parella M/m pot abordar aquells aspectes que considerin adients segons l’acord iniciat a través de la relació de confiança que s’estableix entre ambdues figures.

A qui s'adreça?  a les estudiants UPC que finalitzen grau, estudiants de màster i de doctorat  UPC

Si vols formar part de la xarxa de mentoria M2m, compartir i intercanviar experiències amb d'altres companyes i amb dones que ja han desenvolupat la seva carrera professional, consulta la Convocatòria i Inscripcions M2m

Inscripcions obertes fins al 13 d’octubre 2017.

TERMINI AMPLIAT!! Inscripcions obertes fins al 20 d'octubre de 2017 Inscripcions

Places limitades.
Durada del programa: novembre 2017 - maig  2018