Participa al Hash Code 2021 amb el DSC UPC!

Esteu aquí

La competició Google Hash Code arriba a la FIB de la mà del DSC UPC! A més a més tenim preperada una xerrada sobré gràfics molt interessant! Apunta't abans del dijous 25.

hash code google 2021 image

El pròxim dijous 25 de febrer, des de les 18.30 fins a les 22.30 h, tindrà lloc el Hash Code de Google, que ha escollit el hub del DSC UPC com una de les seus (enguany en línia) per dur a terme l’esdeveniment.

Hash Code és una competició de programació per equips organitzada per Google per a estudiants i professionals de la indústria IT en tot el món.

És per aquest motiu que des del DSC UPC convidem a tot l’estudiantat que li pugui interessar aquesta competició a que segueixi els següents passos per tal de registrar-se correctament a l’esdeveniment i poder participar a la primera ronda de classificació, una oportunitat única per conèixer altres programadors i compartir experiències:

1. Registrar-se a l’esdeveniment que tenim preparat al DSC UPC amb el següent enllaç: https://dsc.community.dev/events/details/developer-student-clubs-universitat-politecnica-de-catalunya-barcelonatech-presents-google-hash-code-dsc-upc/#/ .
  2. Registrar-se al Hash Code de Google: https://codingcompetitions.withgoogle.com/hashcode/ i formar el teu propi equip compartint el link d’invitació que genera el sistema per a la resta de membres de l’equip.
  3. JUdge System: formar grup i assignar com a Hub el DSC-UPC (Si no tens equip, el podràs buscar abans de començar al canal de discord que habilitarem)
  4. [PRO TIP] Pràcticar problemes d'anys anteriors per ser el millor! https://codingcompetitions.withgoogle.com/hashcode/archive

Els equips han d’estar formats per 2, 3 o 4 membres com a màxim. Un cop realitzat el registre el participant rebrà a la seva bústia de correu la confirmació de Google i de l’organització.

Enviarem als participants els detalls per entrar al canal de discord que tenim preparat per tal de comunicar-nos amb tothom del Hub DSC UPC al llarg de la tarda i així donar una sensació de comunitat desenvolupadora malgrat ser en línia i no poder oferir pizzes i begudes enguany.

A més a més, cada grup haurà d’escollir el llenguatge de programació i resoldre el problema plantejat per Google. La competició consta de dues rondes, la primera es la que tindrà lloc el pròxim 25 de febrer de forma en línia al discord que tenim preparat per tal de comunicar-nos entre tots els participants i la segona serà una final mundial virtual amb uns premis pels guanyadors molt prometedors!

Però la sorpresa no acaba aquí! També tenim preparada per el mateix dia una xerrada sobre gràfics, una àrea de la informàtica que cada cop té més tirada i molts estudiants s’hi estan especialitzant.

En Marc Comino, alumni FIB i Doctor en Computació per la Universitat Politècnica de Catalunya especialitzat en digitalització i processament de geometria 3D, ens parlarà sobre Digitalitzant del món: de la realitat a la geometria el proper dijous 25 a les 17.30  h, abans de començar la competició.

No perdis l'oportunitat de gaudir d’una tarda com a desenvolupador professional gaudint també d'una xerrada molt interessant.

Encara ets a temps a apuntar-te, t’animes?