[Festibity] Menció Fiber Emprenedor

Esteu aquí

En el marc de la Festibity, FIB Alumni atorga la menció Fiber Emprenedors que pretén distingir l'èxit dels fibers emprenedors, així com reconèixer el seu esperit empresarial.

El 19 de juny tindrà lloc la 16a Festibity, la gran Festa de les Tecnologies de la Informació, que enguay té com protagonista la mobilitat.

Els requisits per presentar una candidatura són:

- Presència d’un Fiber en l’equip directiu o un Fiber en l’equip fundador o accionariat (>=33%) en mans d’un Fiber.

- Presentació de mèrits: projectes o iniciatives rellevants que estiguin alineades amb els valors dels fibers: innovació tecnològica, excel·lència en la gestió de projectes, alta qualitat del software/maquinari, creació de llocs de treball en l'àmbit de l'enginyeria informàtica o relacionats amb les TIC, consolidació o internacionalització de l’empresa.

- No és imprescindible que sigui soci de FIB Alumni.

Per presentar-s’hi només s'haurà d'enviar un document pdf (extensió aproximada d'una pàgina)  amb la informació anterior i els mèrits pels quals se'l considera mereixedor de la menció "FiberEmprenedors 2018" a l’adreça . Les candidatures es podran presentar fins al 31 de maig de 2018.

La menció s’atorgarà per votació dels socis membres de FIB Alumni a través del portal durant la setmana del 4 de juny. Tot soci o sòcia podrà votar. Trobareu el reglament i calendari de la Menció al web de la Festibity.

Notícia FIB Alumni