És l'hora de triar TIC! edició 2021

Esteu aquí

El pròxim dijous 22 d'abril es celebra la VI Jornada Itscool, És l'hora de triar TIC!, adreçada als alumnes del segon cicle de secundària i de batxillerat per donar a conèixer l'oferta dels graus TIC.

Coincidint amb la celebració del Dia Internacional de les Nenes a les TIC, el pròxim dijous 22 d'abril, a les 12.30 h s'organitza la VI Jornada Itscool, És l'hora de triar TIC!, adreçada als alumnes del segon cicle de secundària i de batxillerat per donar a conèixer l'oferta dels graus d'enginyeria en tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) de la mà dels seus protagonistes: l'estudiantat de diferents universitats de Catalunya que estan estudiant actualment un grau TIC.

Trobarem resposta a aquestes i altres preguntes: com és la seva universitat? Per què van triar TIC? Què els va fer decidir? Quins avantatges troben en estudiar una carrera TIC? Quins obstacles han hagut de superar?

La jornada, que es retransmetrà a través de Youtube, estarà moderada per la professora de la FIB i membre de la Comissió Dones Informàtiques, Núria Castell, i Anna Mª Sànchez, membre de la Comissió Dona de Telecos.cat.

Inscripcions

A l'edició 2020, en Josep Fernandez, degà de la FIB, va participar i va presentar el grau en Enginyeria Informàtica: projecció, demanda i més!

També va estar present en el debat 'és l'hora de triar TIC!' realitzat el 28 de maig de 2020

Web Itscool