Descobreix Sónar+D i Sónar

Esteu aquí

Descobreix Sónar+D i Sónar amb la teva Acreditació Professional a un preu exclusiu (només per a estudiants de centres col·laboradors).

Sonar D+ 2017

Gràcies a un acord de col·laboració entre la Facultat d’Informàtica de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya (FIB-UPC) i Sónar+D amb l’objectiu d'apropar-te als futurs professionals de les indústries creatives a la innovació i la tecnologia, oferim als estudiants de FIB-UPC 25 Acreditacions Professionals VIP a 200 euros (preu final: 310€) per assistir com VIP a totes les activitats de Sónar+D i a tots els concerts de Sónar 2017 (acreditacions assignades per ordre de sol·licitud).

Sónar+D vol complementar el teu aprenentatge amb una experiència única i enriquidora oferint-te l'oportunitat d'assistir al Congrés de cultura i innovació més experimental d'Europa, on coneixeràs de primera mà projectes i activitats que estan dissenyant el futur, a més de generar oportunitats de networking professional, i conèixer a professionals clau de l'ecosistema creatiu.

Preu promocional: 200 euros.
Preu final sense la promoció: 310 euros.

Sol·licita la teva acreditació en esmentant el teu centre educatiu.

Trobaràs tots els avantatges que inclou l'Acreditació Professional aquí.
Promoció vàlida fins al 31 de març de 2017.