Beques d’Amazon dirigides a dones per a la innovació 2023-2024

Esteu aquí

Amazon ofereix al llarg de tres anys un ajut de 18.000 € a una estudiant d’electrònica, telecomunicació o informàtica que compleixi amb els requisits demanats.

Amazon ofereix un ajut de 18.000 € a una estudiant d’un grau representat a l’annex I. Aquest ajut és repartit al llarg del segon, tercer i quart any acadèmic, dotant de 600 € mensuals (de setembre a juny) per material informàtic, programari, bibliografia, etc. L’import d’ajut passarà a ser del 50% en cas de matricular entre 30 i 59 crèdits acadèmics al llarg del curs acadèmic, s’ha de comprometre a matricular 30 crèdits anuals i a superar el 65% dels crèdits matriculats.

Per optar a aquest ajut és necessari ser una estudiant de gènere femení; estar matriculada a temps complert (60 crèdits per curs) com a estudiant regular el curs 2023/2024 en un estudi de grau dels relacionats amb l’annex I; i haver superat un mínim de 60 crèdits i màxim de 75. Els criteris de selecció valoren complir els requisits econòmics per a la beca del Ministeri d’Educació o beca equitat.

Les sol·licituds es poden presentar a través de la seu electrònica de la UPC fins el dia 1 de novembre de 2023 a les 24 hores.

Més informació pot ser trobada en la pàgina web del servei de gestió acadèmica de la UPC.