Activitats pel Dia de la Dona 2019

Esteu aquí

En motiu del Dia de la Dona el 8 de març les facultats del Campus Nord reivindiquen el paper de la dona enginyera amb activitats, taules rodones, música i molta voluntat per una enginyeria més igualitària.

Durant tota la setmana, la DEFIB organitza activitats a la Plaça de la FIB de 12 a 14 h:

• Dilluns: Qui és qui sobre pioneres en la informàtica
  • Dimarts: Quizz amb infografies
  • Dimecres: Fotografia conjunta de totes les FIBers + pica-pica
  • Dijous: Pasapalabra sobre dones informàtiques [relacionada amb els cartells que tenim penjats pels aularis]

Divendres es realitzaran actes en diferents punts del Campus Nord a partir de les 10 h.

Plaça de la FIB

• Es penjarà la pancarta "La nostra realitat" a les 10 h.
Activitats Sala Àgora
  • 10 a 12 h: Taula Rodona:  organitzada per Futur Civil. Modera: Àngels Serrat
  • 12 a 14 h: Taula Rodona: Micromasclismes a l'aula, organitzada per la DAT. Moderadora
  • 15 a 17 h: Taula Rodona organitzada per la FIB
  • Tot el dia:
    • Museu: Les 10 primeres enginyeres de cada centre, la primera telegrafista, els projectes UPC i molt més!
    • Urna: Quins micromasclismes has viscut en la universitat?

Activitats Hall B3:
  • Zona sofàs i televisió.  Espai de projeccions
  • Zona estands: Grup de Dones CN, Young IT Girls, Delegacions, Telecogresca i més
  • Jocs: YoungITGirls (Qui és qui de científiques), Kahoot: "Coneixes Telecos?" (a partir de les 12 h a la sala multimèdia).

Activitats Plaça Telecos:
  • A les 11.30 h: Concurs de pastissos que com a premi té l'entrada de la Telecogresca + Xocolata i màquina de cafè
  • 14 a 15 h Dinar de carmanyola!
  • Tot el dia:
    • Venda de samarretes a 2€
    • Post-it i plafons: Que sents quan sents "Noia Enginyera"? Plafó per homes i plafó per dones.