Actes de benvinguda 2021-2022

Esteu aquí

Durant les dues primeres setmanes de setembre s'han dut a terme els actes de benvinguda als nous estudiants de Grau, dels Màsters de la FIB i d'Erasmus.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI)

Divendres 10 de setembre a les 11.00 h va començar l'acte de benvinguda als nous estudiants del GEI amb unes paraules de benvinguda del Sr. Josep Fernandez, degà de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB). Seguidament, la Sra. Gemma Sesé, vicedegana cap d'estudis de la Fase Inicial, va fer una xerrada sobre el funcionament i la docència d'aquesta fase, introduint el programa de mentories entre d'altres.

En acabar la xerrada, el Sr. Ismael Quiñones, coordinador del programa de Mentories del curs 2021-2022, en representació de l’estudiantat de la FIB, va prendre la paraula per explicar el funcionament i les principals característiques d’aquest programa en què els estudiants més veterans de grau o màster acullen i acompanyen als estudiants de nou ingrés al llarg de set sessions d’una hora durant el primer quadrimestre del curs acadèmic.

La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté també ha estat present en aquest acte de benvinguda amb la intervenció d’un dels seus membres, la Sra. Montserrat Moragas, qui ha informat sobre els diferents serveis que ofereix aquest espai.

A continuació el Sr. Xavier Rovira Fernández, director de l’oficina de Barcelona a everis Catalunya, ha lliurat els premis als millors expedients de la Fase Inicial. Com a novetat, enguany s’ha entregat el premi a l’estudianta amb la millor nota.
Reben els premis: Júlia Alice Amenós Dien (estudianta amb millor nota), Martí Alonso García (2n millor expedient), Guerau Dasca Martí (2n millor expedient) i Marc Valls Camps (1r millor expedient).

També es va fer el lliurament del premi FIB Alumni al millor expedient de primer i segon curs ("Pas de l'Equador”) del GEI, que va anar a càrrec del Sr. Benito Cerrillo, president de FIB Alumni. Rep el premi: Pol Marcet Sardà.

Per finalitzar, el Sr. Josep Fernandez va donar pas a la Sra. Fatiha Nejjari Akhi-Elarab, vicerectora de Docència i Estudiantat de la UPC, qui va finalitzar l'acte amb unes paraules de cloenda.

L’acte es va poder seguir de forma presencial prèvia inscripció o en línia via el canal YouTube de la FIB.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED)

Dilluns 6 de setembre a les 12.00 h va tenir lloc l'acte de benvinguda als nous estudiants del GCED. L’esdeveniment es va dur a terme en línia via Google Meet.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Intel·ligència Artificial (GIA)

Dilluns 13 de setembre a les 9.00 h s’ha celebrat l’acte de benvinguda als primers i  nous estudiants del GIA. El degà de la FIB, Josep Fernandez, ha estat l’encarregat de dir les primeres paraules als estudiants presents. A continuació, el coordinador dels estudis del GIA i vicedegà de Qualitat, Ramon Sangüesa, s’ha adreçat als nous estudiants d’aquest grau que s’enceta enguany a la nostra facultat. L’acte s’ha fet coincidir amb l’inici de les classes i ha tingut lloc de forma presencial a l’aula A6001.

Acte de benvinguda als nous estudiants d'Erasmus

Dijous 9 de setembre a les 9.30 h va tenir lloc en línia l'acte de benvinguda als estudiants d'Erasmus, al quan van assistir uns 62 estudiants de 80 que han estat admesos per estada del quadrimestre de tardor i anual.

Acte de benvinguda als estudiants de Màsters de la FIB

Divendres 10 de setembre a les 16.00 h es va celebrar l'acte de benvinguda als estudiants de nou ingrés dels màsters de la FIB. L’acte es va dur a terme en línia a través de Google Meet.

• Master in Artificial Intelligence (MAI)
  • Màster en Enginyeria Informàtica (MEI)
  • Master in Innovation and Research in Informatics (MIRI)
  • Master in Data Science (MDS)