50 llicències gratuïtes per cursos d'idiomes

Esteu aquí

A punt d'anar-te'n d'Erasmus? No saps ni mitja paraula de l'idioma que parlen allà? Ara tens l'oportunitat de preparar-te pel teu viatge!

Si ets un estudiant de mobilitat de la UPC això és per tu!

Amb els cursos online de la plataforma Rosetta Stone podràs assolir nivells inicials A1, A2 i B1 del Marc comú europeu.

Tens disponible fins a 28 llengües: alemany, anglès, àrab, coreà, dari (persa afgà), espanyol, francès, grec, hebreu, hindi, indonesi, italià, irlandès, japonès, llatí, neerlandès, paixtu, persa (farsi), polonès, portuguès, rus, suahili, suec, tagal, turc, urdú, vietnamita i xinès.

• 25 llicències de 12 mesos d'accés, d'octubre de 2019 a octubre de 2020.
  • 25 llicències de 6 mesos d'accés, d'octubre de 2019 a maig de 2020

Termini de sol·licitud: fins al 21 de juny de 2019.

Les llicències s'atorgaran en funció del volum de sol·licituds i del perfil acadèmic de les persones candidates. Es prioritzaran les sol·licituds dels estudiants que marxin de mobilitat al curs 2019-2020.

Inscriu-te