#100tífiques 2021

Esteu aquí

El proper 11 de febrer de 2021, Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, més de 200 xerrades en línia de dones científiques a les escoles de tota Catalunya.

El Barcelona Institute of Science and Technology (BIST) i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, organitzen la 3a edició del programa #100tífiques, per tal de celebrar el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència el proper 11 de febrer de 2021, organitzant més de 200 xerrades en línia de dones científiques a escoles de tota Catalunya.

L'objectiu es promoure les disciplines STEAM entre els estudiants d'11-12 anys (de 6è d'educació primària i 1r d'ESO), tot reconeixent les contribucions de les dones investigadores a l'avenç de la ciència.

Trobada de formació i networking

Per donar suport a les dones científiques que participen a la iniciativa i promoure el networking entre elles, el BIST i la FCRI organitzen, el dia 21 de gener, la #100tífiques • Trobada de formació i networking. Aquest esdeveniment online s'ha dissenyat per celebrar i discutir juntes les contribucions de les dones a la ciència i com podem donar-hi visibilitat perquè les dones investigadores esdevinguin models de referència per als nois i les noies.

Si encara no t'has inscrit per donar una xerrada en una escola l'11 de febrer, encara pots fer-ho, fins al 14 de gener.