Sergi Nadal Francesch, Premi SISTEDES 2021 a la millor tesi doctoral

Esteu aquí

L’investigador postdoctoral d’ESSI, i professor associat a la FIB ha rebut el premi SISTEDES 2021 per la seva tesi doctoral “Metadata-Driven Data Integration” a Màlaga.

En el marc de les Jornades de la Sociedad de Ingeniería de Software y Tecnologias de Desarrollo de Software (SISTEDES) celebrades del 22 al 24 de setembre de 2021, a la Escuela Técnica Superior de Ingeniería Informática de la Universidad de Málaga, s'ha lliurat el Premi SISTEDES 2021 a la Millor Tesi Doctoral a Sergi Nadal Francesch, qui va recollir el diploma acreditatiu, dotat amb 1.100 euros. Durant el lliurament, en Sergi Nadal va realitzar una Xerrada als assistents amb motiu de l'atorgament del premi.

El títol de la tesi guardonada "Metadata-Driven Data Integration", està codirigida pels professors de la FIB Alberto Abelló Gamazo i Oscar Romero Moral; i Stijn Vansummeren, profesor a la Université Libre de Bruxelles (ULB). Sergi Nadal ha defensat la tesi doctoral al 2019, en el marc del programa europeu de doctorat Erasmus Mundus Joint Doctorate: Information Technologies for Business Intelligence Doctoral College entre la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Université Libre de Bruxelles (ULB). La seva tesi ha obtingut una qualificació d’Excel·lent Cum Laude i la menció de Doctorat internacional.

Es pot veure una breu presentacíó del projecte premiat al video Premio a la mejor tesis doctoral en el ámbio de SISTEDES, 2021 – Sergi Nadal.

Sergi Nadal Francesch és doctor en Informàtica per la UPC i la ULB. Màster en Information Technologies for Business Intelligence per la ULB, Université de Tours (UFRT) i UPC. Actualment, és investigador postdoctoral del Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació (ESSI) de la UPC, i professor associat a la FIB. El seu àmbit d’investigació es centra en l’àrea de gestió de dades i información.

La Sociedad de Ingeniería del Software y Tecnología de Desarrollo de Software (SISTEDES) és una associació sense ànim de lucre, l’objectiu de la qual és contribuir al desenvolupament científic i tecnològic del nostre país en l’àrea de l’ Enginyeria del Software i les Tecnologies de Desenvolupament de Software, així com promoure la investigació, la innovació, i la transferència de tecnologia entre els diversos agents que estan involucrats en l’avenç d’aquestes disciplines.

Web Sistedes