Actes de campanya electoral eleccions a rector UPC

Esteu aquí

Presentació del programa electoral dels candidats a rector de la UPC.

Del 29 d'abril al 12 de maig té lloc la campanya electoral de les eleccions a rector UPC. A la FIB està previst que els candidats presentin el seu programa a la comunitat els següents dies mitjançant actes de campanya en format híbrid:

Daniel Crespo Artiaga – divendres 30 d’abril a les 10.00 hores.

• Enllaç retransmissió en directe: https://meet.google.com/bdi-bujc-cxx
  • L’acte tindrà lloc a la Sala d’Actes Manuel Martí Recober, amb un aforament limitat a 20 persones. Si hi voleu assistir de manera presencial haureu de reservar plaça a través del formulari de Google Forms abans del 30 d’abril. Les places s’assignaran per rigorós ordre de recepció de sol·licituds.

Francesc Torres Torres – dijous 6 de maig a les 11.00 hores.

• Enllaç retransmissió en directe: https://meet.google.com/orz-sgwd-yti
  • L’acte tindrà lloc a la Sala d’Actes Manuel Martí Recober, amb un aforament limitat a 20 persones. Si hi voleu assistir de manera presencial haureu de reservar plaça a través del formulari de Google Forms abans del 6 de maig. Les places s’assignaran per rigorós ordre de recepció de sol·licituds.

El debat

Els candidats a rector de la UPC, debatran les seves propostes el 12 de maig, a les 16.30 h, en una sessió que s’emetrà en directe, a través del canal de la Universitat a YouTube.

El debat s'organitza a partir d'una iniciativa conjunta del Consell de l'Estudiantat, amb la col·laboració de les Juntes i Comitès de PAS i PDI, i posa punt i final a una campanya desenvolupada pels diferents campus de la Universitat que ha donat a conèixer les principals propostes de futur de les dues candidatures.

Podeu trobar tota la informació de les diferents campanyes electorals a les pàgines web dels candidats:

Daniel Crespo Artigas

Francesc Torres Torres - francesctorres.cat/

Més informació de la campanya i el procés electoral al web UPC.