Sol·licitud plaça de mobilitat en el programa VULCANUS

Esteu aquí

Vulcanus in Japan està financiat per la empresa japonesa d'acollida i el Centre UE-Japó per a la Cooperació Industrial.

Més informació

Per sol·licitar l'admissió en el programa Vulcanus per fer una estada de pràctiques al Japó hauràs de presentar tota la documentació requerida a l'Àrea de Relacions Internacionals de la FIB. Un cop validada contactarem amb tu per a què facis la sol·licitud online i enviïs tota la documentació requerida.

La resolució la comuniquen directament des del Programa Vulcanus.

Tràmit presencial

Convocatòria: Des de mitjans de novembre fins a mitjans de gener, aproximadament.

Estudiantat de 4rt any de Grau de la FIB i dels diferents màsters de la FIB. En el curs en què es fa la petició l’estudiant ha d’estar matriculat al llarg del tot el curs.

Especificada a la convocatòria

Aquest tràmit és gratuït.