Viu Colòmbia amb la UPC

Esteu aquí

Jornada informativa sobre Colòmbia i les seves col·laboracions amb la UPC. Es farà aquest 16 de maig.

A la UPC som afortunats per comptar amb una comunitat rica en nacionalitats i, en el cas concret de Colòmbia, cal destacar el seu paper clau en la nostra política internacional, gràcies en gran part a l’elevat nombre d’estudiants de nacionalitat o origen d’aquell país que formen part de la comunitat UPC.

Aquesta és una ocasió única d’internacionalitzar, de conèixer i d'aprofundir en les oportunitats que aquest país ens ofereix i de gaudir de Colòmbia sense sortir de la UPC. Aquesta jornada, que tindrà lloc a la seu del Campus Nord, té com a propòsit visibilitzar i posar en valor una interculturalitat que ja és present en les diferents dimensions de la universitat.

Per participar haureu d'inscriure-us al formulari abans del 3 de maig.

Podeu consultar el programa d’activitats previst a la pàgina web

Programa:

10:15 Inauguració de la Jornada.

10:45 Keynote ‘Catalunya-Colòmbia: Construint Ponts per al Futur’.

11:15 Ponència "oportunidades para la colaboración en transferencia de tecnologia UPC en Colombia".

11:45 Conversatori.

13:10 Cloenda.

13:20 Brindis cloenda.

13:30 Fira d’entitats i associacions, mobilitat i exposició de pòsters.