Curs d'estiu a la SCUT

Usted está aquí

Fins a 10 estudiants de la UPC podran fer un curs d'estiu a la SCUT (South China University of Technology). La data límit d'enregistrament serà el 18 de febrer.

Si sou estudiants de la UPC a partir de tercer any de grau o fent un màster, teniu fins al 18 de febrer per registrar-vos al curs d'estiu de la SCUT gràcies al Programa Global d'Enginyeria d'estiu.

Aquest curs acadèmic es farà del 14 al 27 de juliol i podran participar fins a 10 estudiants de la UPC. Es faran classes, activitats i visites.

Els cursos estaran centrats en tres àmbits:

• Biomedicina i materials avançats de matèria tova
  • Intel·ligència artificial i fabricació de gamma alta
  • Química i Enginyeria Química

Per fer el registre haureu d'enviar un certificat de coneixement d'anglès, una còpia de la pàgina de dades del passaport i una còpia de l'expedient acadèmic d'anglès (es troba a l'e-secretaria) al següent correu:

Per a més informació consulteu el pdf oficial.