Víctor Diví i Cuesta, premi al millor expedient acadèmic 2021-2023 del màster BDMA

Esteu aquí

El titulat del GEI, Victor Diví i Cuesta, ha rebut el premi al millor expedient acadèmic de la promoció 2021-2023 del màster Erasmus Mundus BDMA.

El titulat del GEI, Víctor Diví i Cuesta, ha cursat el màster Erasmus Mundus BDMA impartit per 5 universitats europees, entre les que es troba la UPC.

En Víctor va començar el màster al setembre de 2021, complint el primer semestre a la Université Libre de Bruxelles (ULB), Bèlgica, i el segon a la FIB-UPC.

El semestre de tardor del curs 2022-2023 va interioritzar-se en l’especialitat Statistics and Deep Learning for Data Analytics de la Università degli Studi di Padova (UniPD).

I al seu 4t semestre va realitzar la Master’s thesis que porta per títol “Automated mapping of user intents to complex analytical workflows” desenvolupat al grup d’investigació de la UPC DTIM en el marc del projecte Horizon Europe ExtremeXP.

Durant la cerimònia de graduació a Eindhoven l’1 de setembre, en Víctor ha rebut el premi al millor expedient acadèmic de la promoció 2021-2023 del màster formada per 29 estudiants.

Moltes felicitats, Víctor!