SUSHITOS - Serveis per a tecnologies d'informació socials, ubiqües i humanístiques, i per a software lliure

El grup de recerca en Serveis per a Tecnologies de la Informació Socilas, Ubiqües i Humanes i Codi Obert (SUSHITOS) està format per membres dels departaments d'Arquitectura de Computadors i d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació.

L'objectiu principal del grup és avançar en les tecnologies de la informació aplicades a l'educació (e-learning, aprenentatge per dispositius mòbils, continguts digitals, interoperabilitat d'eines d'aprenentatge, learning analytics), sistemes d'informació pel patrimoni, software com a servei i desenvolupament sostenible.

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC:futur.upc.edu

FUTUR UPC

Descobreix tota la producció Científica dels investigadors de la FIB al portal FUTUR de la UPC