VIS - Visió Artificial i Sistemes Intel.ligents

El grup de Visió Artificial i Sistemes Intel·ligents (VIS) està format per membres del departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial i de l'Institut de Robòtica i Informàtica Industrial (IRI).

L'objectiu principal del grup és la recerca bàsica i aplicada al desenvolupament de sistemes intel·ligents capaços d'interactuar amb el món de manera autònoma i ubiqua. Aquests sistemes intel·ligents hauran de percebre, raonar, planificar, actuar i aprendre de l'experiència prèvia. El Grup treballa activament en temes com ara la segmentació i l'etiquetatge robust d'imatges en color, el reconeixement de formes, l'aprenentatge i reconeixement d'objectes invariant a les condicions d'il·luminació i del punt de vista, el seguiment d'objectes i persones, la biomètrica, el processament i l'anàlisi d'imatges mèdiques per a l'ajuda a la diagnosi, l'anàlisi de documents, la navegació de robots mòbils, l'autolocalització i la construcció de mapes concurrent, el control de sistemes de retroalimentació visual o la interacció persona-màquina.

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC:futur.upc.edu

FUTUR UPC

Descobreix tota la producció Científica dels investigadors de la FIB al portal FUTUR de la UPC