MPI - Modelització i Processament de la Informació

Esteu aquí

El grup de recerca en Modelització i Processament de la Informació (MPI) està format per membres dels departaments d'Arquitectura de Computadors, d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació, d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial i d'Estadística i Investigació Operativa, així con de l'inLab FIB, de la Universitat Oberta de Catalunya i de la Universitat Pompeu Fabra.

L'activitat del grup se centra en la investigació, la transferència tecnològica i la formació en temes lligats a la modelització i el processament de la informació, com ara la modelització conceptual, la qualitat de les dades, la intel·ligència del negoci, la mineria de dades o l'enginyeria de serveis.

Les principals línies de treball són:

• Ciberseguretat
  • Data Science i Big Data
  • Enginyeria de serveis i de processos de negoci
  • Learning Analytics
  • Modelització, simulació i optimització
  • Ontologies i modelització de la informació
  • Smart cities

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC: futur.upc.edu

FUTUR UPC

Descobreix tota la producció Científica dels investigadors de la FIB al portal FUTUR de la UPC