Sol·licitud plaça de mobilitat per a Erasmus+, Amèrica Llatina, Taiwan, Xina i dobles titulacions a Europa

Esteu aquí

L'estudiantat de la FIB pot realitzar una estada acadèmica d’intecanvi durant els seus estudis de grau i/o de màster. En aquesta ocasió, les places estan ubicades arreu del món (Europa, Amèrica Llatina i Àsia) i pertanyen a diferents programes de mobilitat.

Possibilitat d'ajut:

La petició per a aquests programes es fa a través de l'e-Secretaria en el període corresponent, i l’estudiant pot fer fins a 10 peticions.

Per fer l'assignació de plaça els estudiants sol·licitants s'ordenen tenint en compte els paràmetres següents: la nota mitja i les alfes dels dos últims quadrimestres (paràmetre de rendiment). S'assignarà plaça de mobilitat per aquest ordre segons les preferències consignades en la petició de l’estudiant i en funció de la disponibilitat de places.

Un cop concedida la plaça l’estudiant l’ha d’acceptar o rebutjar per l'e-Secretaria abans de la data límit que s'indiqui.

Tràmit en línia

e-Secretaria

1a. convocatòria: De mitjans de febrer fins a finals de la primera setmana del març, aproximadament.

Resolució 1a. convocatòria: La resolució de places es comunicarà dues setmanes desprès del tancament per la e-Secretaria.

2a. convocatòria: Nomès per a destinacions que han quedat vacants a la 1a convocatòria. Cap a finals de setembre, aproximadament.

Resolució 2a. convocatòria: La resolució de places es comunicarà dues setmanes desprès del tancament per la e-Secretaria.

Estudiantat dels diferents graus i màsters de la FIB.

MIRI - 12 ECTS optatius + crèdits de complementàries d'especialitat, si és el cas, + 30 ECTS TFM

MDS - 30 ECTS optatius + 30 ECTS TFM

MAI - 12 ECTS optatius + 18 ECTS TFM

MEI - 30 ECTS TFM

Aquest tràmit és gratuït.

Relacions Internacionals FIB

Dirigir-se a
Carolina Martín
Adreça

Facultat d'Informàtica de Barcelona - Universitat Politècnica de Catalunya
Planta baixa de l'edifici B6 del Campus Nord
C/Jordi Girona Salgado,1-3
E-08034 Barcelona
Espanya

Telèfon

Atenció presencial amb cita prèvia.
Recorda indicar el motiu de la teva cita.

• dimarts, dimecres i divendres, de 10 a 13.30 h
  • dimecres, de 15.30 a 17 h