CREB - Centre de Recerca en Enginyeria Biomedica

El personal multidisciplinari del CREB inclou més de 80 investigadors, doctors (50%) i llicenciats en enginyeria i altres disciplines. Els equips i les instal·lacions de recerca estan al cor del campus de Pedralbes de la UPC donant solució a qualsevol necessitat o demanda del camp biomèdic.

La recerca del CREB està organitzada en set àrees d'investigació: Biomaterials; Senyals i sistemes biomèdics; Dosimetria i radiació mèdica ; Informàtica gràfica ( jocs seriosos); Biomecànica; Robòtica i visió i Instrumentació i e-salut. A partir d'aquestes àrees el CREB dóna suport i promou la innovació i la col·laboració, així com l'excel·lència en la investigació, l'estudi i la formació.

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC:futur.upc.edu

FUTUR UPC

Descobreix tota la producció Científica dels investigadors de la FIB al portal FUTUR de la UPC