KEMLG - Grup d´Enginyeria del Coneixement i Aprenentatge Automàtic

El grup d'Enginyeria del Coneixement i Aprenentatge Automàtic (KEMLG) està format per membres del departament de Ciències de la Computació.

El seu objectiu és l'anàlisi, disseny, implementació i aplicació de nombroses tècniques i metodologies d'intel·ligència artificial per donar suport al funcionament o a l'anàlisi del comportament de sistemes i dominis complexos del món real. Les principals línies de recerca són:

• Dispositius d'ajuda i entorn intel·ligent
  • Sistemes intel·ligents de suport a la presa de decisions i sistemes de recomanació
  • Mineria de dades i descobriment de coneixement
  • Comerç electrònic, web semàntic i sistemes intel·ligents distribuïts
  • Institucions electròniques, teoria de les organitzacions i sistemes multiagents
  • Argumentació computacional
  • Xarxes i sistemes socials
  • Aprenentatge

La recerca es basa en l’anàlisi, disseny, gestió o supervisió d’aquests dominis, incloent àrees d'aplicació com medicina i salut, sistemes i processos mediambientals, i sistemes socials i basats en Internet en els entorns empresarial i industrial.

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC:futur.upc.edu

FUTUR UPC

Descobreix tota la producció Científica dels investigadors de la FIB al portal FUTUR de la UPC