CRnE - Centre de Recerca en Nanoenginyeria

El CRnE és un centre de la Universitat Politècnica de Catalunya dedicat a la investigació, desenvolupament i innovació en els camps de micro i nanoenginyeria, nanotecnologia i nanociència.  El centre sorgeix como un projecte multidisciplinari entre diferents grups d'investigació de la UPC, amb l'objectiu de donar força al treball realitzat en investigació fonamental i aplicada en els diferents camps en els que la nanoenginyeria està present.

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC:futur.upc.edu

FUTUR UPC

Descobreix tota la producció Científica dels investigadors de la FIB al portal FUTUR de la UPC