Estadística i Investigació Operativa

Fonseca Casas, Pau
Web

El Departament d'Estadística i Investigació Operativa (DEIO) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) impulsa la recerca i la docència en àmbits molt diversos, com ara l'enginyeria industrial, el desenvolupament d'interfícies intel·ligents i sistemes automàtics de processament de dades, l'optimització i simulació de fluxos en xarxes i aplicacions de tot l'anterior.

El departament realitza la seva investigació i transferència de tecnologia mitjançant els seus grups de recerca.

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC:futur.upc.edu

Programes de doctorat

Doctorat en Estadística i Investigació Operativa