Dos fibers guanyen el DIBA Apps Contest 2016

Esteu aquí

La diputació de Barcelona ha proclamat guanyadora del concurs l'aplicació de realitat augmentada "Untrail", creada per Pau Tena Vidal i David García Ruíz, dos estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica.

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Mercè Conesa, acompanyada del diputat d'Hisenda, Recursos Humans, Processos i Societat de la Informació Joan Carles García Cañizares, van fer entrega ahir 16 de novembre de 2016, a l'estand que la corporació té a l'Smart City Expo World Congress, els premis 'DIBA Apps Contests' i 'DIBA IoT Contests'.

El premi 'DIBA Apps Contest' ha estat per l'APP Untrail, creada per Pau Tena i David García, tots dos són estudiants del GEI, de l'especialitat Enginyeria del Software i Sistemes d'Informació, respectivament.

Aquest videojoc de realitat augmentada ha estat dissenyat per fomentar la pràctica de l'esport entre els joves, al mateix temps que promou el coneixement de la ciutat de forma lúdica. En aquest sentit, el jurat ha valorat l'originalitat i la creativitat de la proposta i els seu component innovador.

Font: Diputació de Barcelona