Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació

Urpi Tubella, Antoni
Web

El Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació (ESSI) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és interdisciplinari, agrupant per una banda la ciència, gestió i enginyeria dels serveis (Service Science, Management and Engineering, SSME) i per l'altra les disciplines informàtiques dels sistemes d'informació i tecnologia de la informació. El departament posa l'èmfasi en la part que és comuna a aquestes disciplines.

Les línies de recerca actuals del departament es desenvolupen a través dels seus grups de recerca.

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC:futur.upc.edu

Programes de doctorat

Doctorat Erasmus Mundus en Tecnologies de la Informació Per a la Intel·ligència Empresarial