Reconeixement de crèdits optatius per activitats universitàries

Esteu aquí

La normativa acadèmica de graus de la UPC contempla la possibilitat de reconèixer fins a 6 ECTS optatius per activitats universitàries culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació. NAGRAMA 4.1.6. Reconeixement de crèdits per activitats universitàries culturals, esportives, de representació estudiantil, solidàries i de cooperació.

D’aquestes activitats, hi ha les ofertades per a tota la UPC (consulta la taula 2023-24) i les específiques acordades per la FIB

A la seva e-Secretaria, els estudiants poden consultar el llistat de totes les activitats que han realitzat simultàniament als estudis de grau.

Després de la última matrícula l'estudiant podrà seleccionar a l'apartat Expedient>Reconeixement d'activitats quines de les activitats realitzades vol que s’incorporin al seu expedient de grau.

En el cas de reconeixement de l’itinerari de llengües i comunicació es reconeixeran únicament les llengües que estableix la taula de reconeixement d'idiomes de la UPC. Si el certificat oficial de B2 o superior que has utilitzat per assolir la competència en una tercera llengua, l'has obtingut durant els estudis de grau, també, el pots fer servir per al reconeixement d’ECTS.

Com reconèixer crèdits amb Certificats d’idiomes:

• Fer una instància per la e-Secretaria>altres, després de la teva última matrícula del grau i en els períodes establerts, (novembre, abril), sol·licitant el reconeixement de fins a 4 ECTS optatius. En cas d'haver sol·licitat prèviament l'acreditació de la competència de la tercera llengua, i haver-nos enviat el certificat de B2 o superior, no ens has de tornar a enviar el certificat, per a realitzar aquest tràmit; en cas contrari, has de fer una instància a la Seu electrònica > Reconeixement de crèdits optatius per activitats universitàries per poder-nos fer arribar el certificat.

Abans de sol·licitar aquest reconeixement has d'haver acreditat la competència de la tercera llengua. Aquestes activitats s’hauran d'haver fet simultàniament als estudis i el reconeixement s’ha de sol·licitar un cop feta la última matrícula del grau.

Tràmit en línia

Seu Electrònica de la UPC
Període Q1:
dimecres, 1 novembre, 2023 a dijous, 30 novembre, 2023
Període Q2:
dilluns, 1 abril, 2024 a dimarts, 30 abril, 2024

Estudiantat de grau de la FIB

El reconeixement de crèdits té un cost del 15% del preu del crèdit.

Àrea de Gestió Acadèmica (Secretaria)

Adreça

Planta baixa de l'edifici B6 del Campus Nord
C/Jordi Girona,1-3

Telèfon

Atenció presencial amb cita prèvia.
Recorda indicar el motiu de la teva cita.

• Matins: de dilluns a divendres, de 10 a 13 h
  • Tardes: dimarts i dimecres, de 15.30 a 17 h

De l'1 de juny al 30 de setembre: de 10 a 13 h de dilluns a divendres.

Agost tancat.