GNOM - Grup d'Optimització Numèrica i Modelització

El grup d'Optimització Numèrica i Modelització (GNOM) està format per membres del departament d'Estadística i Investigació Operativa i del departament de Matemàtiques. Ha sigut reconegut com a grup de recerca consolidat per la Generalitat de Catalunya.

El grup treballa principalment en mètodes d'optimització numèrica i en la modelització matemàtica de la programació de qualsevol problema que es pugui resoldre mitjançant l'optimització, amb especial èmfasi en l'energia, la protecció estadística de les dades i la cadena de suministrament.

Producció científica

Dona una ullada a la pàgina web de la producció científica de la recerca de la UPC:futur.upc.edu

FUTUR UPC

Descobreix tota la producció Científica dels investigadors de la FIB al portal FUTUR de la UPC