Núria Castell rep la Menció FIB a la 16a Festibity

Esteu aquí

Núria Castell ha rebut el premi en reconeixement a la seva destacada tasca en la vida de la FIB.

Doctora en informàtica per la UPC, professora del departament de Ciències de la Computació, ha estat vicedeagana i degana de la FIB. Ha dissenyat i dirigit un gran nombre de projectes de recerca, docents i de gènere, posant especial focus en l’apoderament de les enginyeries i en despertar vocacions entre les noies per les enginyeries, tant dins la mateixa UPC com en àmbits nacionals i internacionals.

L’acte ha tingut lloc el 19 de juny, al Teatre Nacional de Catalunya. Enguany el lema de la Festibity (Festa de les Tecnologies de la Informació) ha estat la mobilitat smart: MobiliTI. Els premis són lliurats per la Facultat d’Informàtica de Barcelona i per FIB Alumni (Associació d’Antics Alumnes de la FIB).

Més informació: La 16a Festibity és MobiliT