El fiber Pau Garcia Gozàlvez guanya la medalla “Ingénieurs et Scientifiques de France”

Esteu aquí

Aquesta distinció és atorgada per l’associació "Ingénieurs et Scientifiques de France", delegació IESF Occitanie Toulouse

Pau Garcia Gozàlvez, estudiant de la FIB ha cursat una doble titulació en Enginyeria Informàtica a l’École d’Ingénieurs ISIS-Institut National Universitaire Champollion (França) durant els cursos 2016-17 i 2017-18.

L’esmentada medalla és en reconeixement per les seves qualitats humanes i per la seva implicació pel bé comú. El destinatari és elegit pels estudiants i consensuat amb l'equip docent.

Va rebre el premi en l’acte de graduació de la promoció d’ISIS del curs 2018, celebrada a Castres el 17 de novembre de 2018.

Més informació: Ecole d'Ingénierus ISIS