Taller "Com tractar a l'estudiantat universitari amb TEA"

Esteu aquí

El proper dia 16 d'abril de 12h a 14:30h tindrà lloc el taller adreçat al PDI UPC.

L'Associació Asperger de Catalunya és un grup format per pares i mares de més de 1100 famílies amb fills o adults amb TEA (Trastorn de l'Espectre Autista).

Aquesta associació durant el dia 16 d'abril de 12h a 14:30h farà un taller online dedicat al tractament d'estudiants amb TEA.
Gaudirem de l'assistència de Carla Parramon i Natalia Kaouros, psicòlogues de l'Associació Asperger de Catalunya i del Meetup d'inclusió UPC.
Objectius principals:

• Aprendre les característiques bàsiques del TEA
  • L'assessorament i formació sobre estratègies metodològiques per a l’alumnat amb TEA en l’àmbit universitari
  • Descobrir les dificultats acadèmiques i socials de l’alumnat amb TEA en l’àmbit universitari i estratègies pel professorat

Si esteu interessats, la inscripció s'haurà de fer a la pàgina del curs abans del 10 d'abril.