E.g., 21/02/2018

La IX Jornada Anual de l’ODEE reunirà a dones líders, sàvies i implicades des de fa temps en un canvi de paradigma per aconseguir fer realitat la societat que volem.

Cartell Nocturna

Has sentit a parlar de les curses d'orientació? Aprofita l'oportunitat de provar aquest esport on es tracta de pensar i córrer! T'ho posem fàcil, apunta't a la Cursa d'Orientació Nocturna del Campus Nord que tindrà lloc el dimarts 13 de març.

Vols gaudir de pel·licules relacionades amb la informàtica i participar en el seu debat amb el professor Miquel Barceló?

Convocatòria per demanar una plaça SICUE d'intercanvi per anar a alguna de les universitats espanyoles amb les quals la FIB té conveni de mobilitat.

El pròxim dia 21 de febrer vine a la Sala de Juntes a conèixer a l'empresa NAE i aprèn sobre el sector tecnològic empresarial.

Si t'interessa assolir un nivell avançat en el domini de la llengua catalana, aquest curs és imprescindible per presentar-te als exàmens interuniversitaris organitzats a la UPC i obtenir el certificat oficial de nivell superior de llengua catalana.

La Beihang University ofereix fins a 3 beques CSC (China Scholarship Council) per cursar un màster o un doctorat en aquesta universitat a partir del curs 2018-2019.

El dimecres 21 de febrer tindrà lloc la sessió informativa dels diferents programes de mobilitat. A les 12:15h i a les 15:00h a la Sala d'Actes Manuel Martí Recober de la FIB (Edifici B6 planta baixa)

Dimecres 21 de febrer et convidem a l'acte de presentació del documental PROJECTE MÒBIL.

Participa al concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards 2018, apunta't abans del 4 de març.

Per motius de seguretat, el proper dijous 22 de febrer deixarà d'estar operativa la xarxa wifi XSF-UPC.

Els membres de la comunitat UPC poden continuar connectant-se a través d'EDUROAM  https://www.eduroam.org/about/connect-yourself/

L'accés per a convidats es realitzarà a través de la nova xarxa UPCguest.

Premi Duran Farell

El Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica busca incentivar l'excel·lència investigadora, reconeixent la recerca de qualitat portada a terme en el camp de la tecnologia durant els darrers tres anys.

4YFN és un esdeveniment organitzat en el marc del Mobile World Congress que té lloc a Barcelona del 26 al 28 de febrer. Aquest esdeveniment aplega les startups del sector tecnològic més joves i amb més projecció de futur.

L'inLab FIB informa que a partir del 5 de febrer es donaran de baixa els comptes d'alumne (Xarxa de PC (Windows i Linux), Bases de dades i serveis Virtech i Bscw).

Programa Salsam

Participa acollint els estudiants internacionals que vénen a estudiar a la FIB i rebràs 3 ECTS!

Becas Santander Universidades

S'ha obert la convocatòria de beques de mobilitat internacional "Santander Iberoamèrica Estudiants de Grau 2018/2019".

Banner Premio mujer y tecnología

La Fundació Orange convoca anualment el Premi Dona i Tecnologia. La convocatòria estarà oberta fins al 21 de gener de 2018.

Logo First LEGO League

Arriba una nova edició de la First LEGO League, el torneig de robòtica internacional per joves. Es necessiten voluntaris per ajudar a l'organització dels dos tornejos que es faran.

L'inLab FIB informa que, el dia 21 de Desembre de 2017 que s'ha declarat dia NO lectiu a la UPC amb motiu de les Eleccions al Parlament, només s'obriran els laboratoris de l'A5.

Logo Fulbright España

Oportunitat de rebre una beca per a joves estudiants de grau que estiguin a segon o tercer curs i vulguin fer una estada de cinc setmanes als Estats Units.

Mapa del Mundo

Vols fer una estada per al curs 2018/2019 a una Universitat dels EUA, a Canadà o bé fer una doble titulació MIRI-IPN (Mèxic) o MAI/MEI-PUCP (Perú)?

Masters FIB

Està oberta la preinscripció als Màsters oficials organitzats per la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB), per començar en el Quadrimestre de Primavera del curs 2017-2018 (febrer de 2018).

Beca Santander

El Banc Santander ofereix un ajut econòmic de fins 5.000 euros per a dones estudiant algun tipus de màster de l'àrea STEM.

Us informem que el proper dimecres dia 13-12-2017 el CSUC ha planificat una intervenció en els equips que proporcionen el servei de connexió a Internet de la UPC.

Entre les 20:00 i les 00:00 hores es produiran interrupcions intermitents de durada no superior als 15 minuts.

FIBER's, apunteu-vos al torneig de futbol sala per acabar bé l'any!!!

Aula Lliure

Vols ser professor de l'Aula Lliure? L'Aula Lliure torna el pròxim quadrimestre amb noves assignatures, apunta't!!!

Els propers dies 1 i 2 de desembre se celebra com cada any el Gran Recapte, organitzat pel Banc dels Aliments. La Fundació necessita uns 25.000 voluntaris per fer front al repte logístic que suposa la recollida.

L'inLab FIB informa que el proper dijous 7 de desembre, dia no lectiu a la FIB, només s'obriran els laboratoris de l'edifici A5.

Ets estudiant de la UPC i voldries marxar d'intercanvi amb el programa UNITECH?

iWeek a Paris 2018

Com cada any, l'associació d'estudiants de tecnologies de la informació de l'EFREI organitza una setmana d'acollida a Paris. Aquesta associació convida uns quants estudiants de les seves universitats partner per tal de fer promoció de l'EFREI i de Paris.

Pàgines