E.g., 24/11/2017

L'inLab FIB informa que el proper dimecres 29 de novembre en horari de 12h a 15h es realitzarà un manteniment de l'equip d'emmagatzematge per docència.

Conferència de Xavi Portales, ex-fíber, ex-professor de la UPC, responsable de Projectes Especials d’IT a Catalana Occidente.

Dia: dijous 30 de Novembre, 13.00 h.

Lloc: Sala d’Actes UPC, Edifici Vertex planta S1

S'ha publicat la convocatòria del programa Vulcanus in Japan de la Unió Europea, per a estades de pràctiques en empreses industrials al Japó.

L’acte es celebra el proper dijous 23 de novembre de 2017, a les 19 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex a Campus Nord.

Viu la setmana de l'enginyeria a la UPC! Arriba la Week of Enginnering Competition, WEC17, del 25 de novembre a l'1 de desembre de 2017.

Actes de campanya programats a la FIB.

El 2 de novembre es celebra a Sant Sebastià, la commemoració del 40è aniversari dels Estudis Universitaris d'Informàtica a Espanya.

Els chatbots i la Intel·ligència Artificial seran els protagonistes del concurs 'Atos IT Challenge 2018' en el qual participen estudiants d'universitats de tot el món.

Conferència de Pere Nebot, FIBER i Chief Information Officer (CIO), CaixaBank.

Dia: 13 de Novembre de 2017, 12.00 h.

Lloc: Edifici A2 aula 002

Nova data!

Dimecres 15 de novembre tindrà lloc la sessió informativa dels diferents programes de mobilitat. A les 12.15 h i a les 15.00 h a la Sala d'Actes Manuel Martí Recober de la FIB (Edifici B6 planta baixa).

Us informem que aquest dissabte dia 28-10-2017 el CSUC ha planificat una intervenció en els equips que proporcionen el servei de connexió a Internet de la UPC.

Presentació de les Écoles Centrales Franceses

L'inLab FIB informa que els laboratoris d'informàtica de l'edifici A5 s'obriran alguns caps de setmana per als estudiants de la FIB. Consulteu el calendari per a veure els horaris concrets.

Descobreix noves maneres d’emprendre! Aplica fins al 29 d’octubre i participa en The Collider.

Fibermeeting 2017

No és un somni ni un déjà vu... ¡FIBERMEETING TORNA del 27 al 29 d'OCTUBRE!

Postgrau presencial que té per objectiu la formació de professionals amb un perfil d'expertesa que combini la gestió estratègica de projectes i els coneixements tècnics necessaris per a l'assegurament de la qualitat en projectes de desenvolupament, manteniment i transformació de software.

Time to talk

Activitats gratuïtes de pràctica informal d'anglès al Campus Nord

Ponent: Mark Buenen, global leader digital assurance & testing practice al grup Sogeti.

Dia: dijous 19 d'octubre, 19h

Lloc: Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona)

Fa uns mesos es va posar en marxa una prova pilot d'escriptoris virtuals amb el software UDS Entrerprise junt amb altres Unitats de la UPC.

L'inLab FIB informa que el proper divendres 13 d'octubre, dia no lectiu a la FIB, només els laboratoris de l'edifici A5 romandran oberts.

Nova convocatòria del programa de Mentoria M2m, 2017-2018, adreçada a dones estudiants UPC que estiguin finalitzant un grau, dones estudiants de màster i/o doctorat UPC, així com dones recent titulades UPC.

El  dijous 5 d'octubre hi haurà una sessió informativa sobre les beques Fulbright per estudis de postgrau als Estats Units.

Vine a les següents xerrades d'UPCAlumni, prepara el CV, les entrevistes i resol els teus dubtes sobre contractes, nòmines i drets laborals.

Vols visitar la zona Expo del IoTS World Congress 2017? Aconsegueix una entrada gratuïta!

Obertes les inscripcions per a l'Aula Lliure (classes de reforç de les assignatures de primer quadrimestre de Fase Inicial: PRO1, F, FM, IC).

Donem difusió dels diferents comunicats i manifest de les entitats amb vinculació a la Facultat.

VoluntariatTIC

Vols fer un voluntariat social en l'àmbit TIC? Amb reconeixement de 2 ECTS !!

El National Institute of Informatics (NII) de Tòquio ofereix la possibilitat de realitzar una estada de 2 a 6 mesos de durada.

Els dies 13, 14 i 15 de setembre van tenir lloc els actes de benvinguda dels nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica, del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades i dels Màster

Apunta't a la 6a edició del projecte Code Club @ Biblioteques no més tard del 6 d’octubre i aconsegueix 2 ECTS per activitats extra universitàries!

Pàgines