Descobreix noves maneres d’emprendre! Aplica fins al 29 d’octubre i participa en The Collider.

Junto a la Fundación Caja de Ingenieros, se lanza la V edición de los Premios Emprendeduría y la Beca Isabel P. Trabal para la Ciencia, la Tecnología y la Innovación.

Fibermeeting 2017

No és un somni ni un déjà vu... ¡FIBERMEETING TORNA del 27 al 29 d'OCTUBRE!

Postgrau presencial que té per objectiu la formació de professionals amb un perfil d'expertesa que combini la gestió estratègica de projectes i els coneixements tècnics necessaris per a l'assegurament de la qualitat en projectes de desenvolupament, manteniment i transformació de software.

Smart City Expo World Congress 2017. 14-16 November, Barcelona

Time to talk

Activitats gratuïtes de pràctica informal d'anglès al Campus Nord

Ponent: Mark Buenen, global leader digital assurance & testing practice al grup Sogeti.

Dia: dijous 19 d'octubre, 19h

Lloc: Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona)

Fa uns mesos es va posar en marxa una prova pilot d'escriptoris virtuals amb el software UDS Entrerprise junt amb altres Unitats de la UPC.

L'inLab FIB informa que el proper divendres 13 d'octubre, dia no lectiu a la FIB, només els laboratoris de l'edifici A5 romandran oberts.

Nova convocatòria del programa de Mentoria M2m, 2017-2018, adreçada a dones estudiants UPC que estiguin finalitzant un grau, dones estudiants de màster i/o doctorat UPC, així com dones recent titulades UPC.

Udacity and Google are offering a limited number of full scholarships to help you become an Android or Web developer. Apply by October 15, 2017

La UPC se suma a l'aturada de país per rebutjar la violència exercida l'1 d'octubre a Catalunya

Donem difusió del comunicat de la UPC.

El  dijous 5 d'octubre hi haurà una sessió informativa sobre les beques Fulbright per estudis de postgrau als Estats Units.

No es un sueño ni un déjà vu... ¡FIBERMEETING VUELVE del 27 al 29 de OCTUBRE!

The Chair of innovation and IP policy of the Collège du Management de la Technologie (École Polytechnique Fédérale de Lausanne, Switzerland) is looking for master students to carry out the master thesis. If you are a MIRI, MAI or MEI student then you can apply!

Vine a les següents xerrades d'UPCAlumni, prepara el CV, les entrevistes i resol els teus dubtes sobre contractes, nòmines i drets laborals.

Speaker: Dr. Sandra Woolley, Software and Systems Engineering Research, Keele University, UK.

Date: Tuesday 17th October 2017, 16:00-18:00.

Venue: UPC Campus Nord, room A6-203

Vols visitar la zona Expo del IoTS World Congress 2017? Aconsegueix una entrada gratuïta!

Obertes les inscripcions per a l'Aula Lliure (classes de reforç de les assignatures de primer quadrimestre de Fase Inicial: PRO1, F, FM, IC).

Donem difusió dels diferents comunicats i manifest de les entitats amb vinculació a la Facultat.

VoluntariatTIC

Vols fer un voluntariat social en l'àmbit TIC? Amb reconeixement de 2 ECTS !!

El National Institute of Informatics (NII) de Tòquio ofereix la possibilitat de realitzar una estada de 2 a 6 mesos de durada.

Els dies 13, 14 i 15 de setembre van tenir lloc els actes de benvinguda dels nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica, del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades i dels Màster

Apunta't a la 6a edició del projecte Code Club @ Biblioteques no més tard del 6 d’octubre i aconsegueix 2 ECTS per activitats extra universitàries!

Dimecres 20 de setembre, a la plaça de Telecos, tindrà lloc la Fira d'Associacions del Campus Nord.

El dia 27 de setembre, de 9.30 a 16.30 hores, tindrà lloc a l’Aula Màster del Campus Nord de la UPC, la Jornada Mobilitat Digital i Cotxe Connectat. Oportunitats tecnològiques, professionals i empresarials, organitzada en el marc de la Càtedra Telefonica de la UPC.

Del 18 al 26 de setembre estarà oberta la segona convocatòria per demanar una plaça de mobilitat Erasmus+ per marxar el quadrimestre de primavera del curs  2017-2018 a alguna de les universitats amb places lliures.

Dimecres, 27 de setembre, presentació del programa de beques Balsells per a estudiants que vulguin completar els seus estudis a la University of Colorado Boulder (UCB), a la University of Colorado, Colorado Springs (UCCS) o a la University of California, Irvine (UCI).

19th of September, from 9:00 a.m. to 5:00 p.m. Open and free course about Business Process Management.

Pàgines