L'inLab FIB informa que els laboratoris d'informàtica de l'edifici A5 s'obriran alguns caps de setmana per als estudiants de la FIB. Consulteu el calendari per a veure els horaris concrets.

The European HPC ecosystem event: this second edition offers a wide variety of workshops covering a number of application areas where supercomputers are key, as well as HPC technologies and infrastructures

Visita estudiants de SIO i PSI a Bonanova Subastas

Un grup d'uns vint estudiants de la FIB, de les assignatures SIO i PSI de l'Especialitat de Sistemes d'Informació del GEI, van assistir a la darrera subhasta de l'empresa barcelonina Bonanova Subastas.

28 de març de 2017 l’oficina Education USA del Departament d’Estat organitza una jornada informativa pels estudiants interessats en viure una experiència acadèmica i cultural als Estats Units.

CCD Presentació Projectes 2016

El proper 5 d'abril, a les 12h a l'Aula Màster del Campus Nord se celebrarà l'Acte de Presentació dels Projectes de Cooperació duts a terme a la UPC durant el 2016.

If you are passionate for open code and you want to earn extra money this summer, this is your opportunity!

7 dies; 15 reptes centrats en algorísmia, reversing i seguretat; poques hores de son i moltes línies de codi (tantes que el Tuenti Challenge ja compta amb més d'un milió de línies de codi pujades a la plataforma des que va arrencar el 2010). T'apuntes?

HackatH2On 2017

T'entusiasma analitzar dades i desenvolupar aplicacions creatives en equip? Un cap de setmana de col·laboració creativa per innovar en la relació de la ciutadania amb els serveis de l’aigua .

Ricardo Peña i 40 aniversari FIB

Conferenciant: Ricardo Peña Marí, Catedràtic de Lenguajes y Sistemas Informáticos, Universidad Complutense de Madrid 29 de març, 12.15h, Sala d'Actes Manuel Martí Recober Moderador: Albert Rubio, professor de Ciències de la Computació (CS-UPC)

logo Erasmus+ 30 aniversari

Per celebrar el 30 aniversari d'Erasmus+, la Comissió Europea vol escoltar les millors experiències del teu Erasmus+!

Beques Balsells

Oberta la convocatòria per sol·licitar una de les beques que ofereix el programa de beques Balsells-Generalitat de Catalunya per realitzar estudis de postgrau a universitats d'Estats Units.

Sonar D+ 2017

Descobreix Sónar+D i Sónar amb la teva Acreditació Professional a un preu exclusiu (només per a estudiants de centres col·laboradors).

Work in a startup in Silicon Valley or New York. Develop your talent through our placement program with paid internships. Applications open from March 15th to April 30th 2017

Barcelona Supercomputing Center (BSC) and Research Data Alliance Europe (RDA-EU) organizes a 2-days spring school on "Weather, climate and air quality" on 25-26 May 2017 at the Barcelona Supercomputing Center.

Girls in ICT + 40 Aniv.

Girls in ICT 2017 es celebrarà conjuntament a 160 països el proper 27 d'abril

ForumTIC 217 + 40 aniversari

Vine el dia 5 d'abril a conèixer les millors empreses del sector TIC. El FòrumTIC ofereix la possibilitat als estudiants de trobar ofertes de pràctiques i feina.

VoluntariatTIC

Voluntariat TIC

El programa de voluntariat TIC de la UPC necessita cobrir les seves DUES ÚLTIMA PLACES VACANTS per a aquest curs.

Video El que no t'expliquen

La Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han unit forces per conscienciar sobre les importants diferències de gènere entre l’alumnat de les titulacions d’Informàtica, en què per cada nou homes només hi ha una dona.

Convocatòria de 25 beques Fulbright per a estudis de postgrau als Estats Units per a titulats superiors en qualsevol camp d'estudi, Curs 2018-2019

Beques Avenir ofereix 77 beques d'excel·lència, destinades a joves espanyols que desitgin estudiar un any o bé fer pràctiques a França.

BSC - 40e aniversari FIB

ACM Turing Laureate Lecture: Prof. Joseph Sifakis "On the nature of Computing" Date: 16/Mar/2017 Time: 11:00 Venue: UPC Aula Master

Logo Sopra Steria

Sopra Steria ofereix cinc beques de pràctiques remunerades a França (en els centres de Tolosa, Rennes, Nantes o Lille) d'una durada de 6 mesos.

Preinscripció Màsters

Està oberta la preinscripció als Màsters oficials organitzats per la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB), per començar en el Quadrimestre de Tardor del curs 2017-2018 (setembre de 2017)

Durant aquest quadrimestre la FIB participa en una prova pilot de serveis d'escriptoris virtuals amb el software UDS Entrerprise junt amb altres Unitats de la UPC.

Des del dia 1 de març s'ha posat en funcionament el nou servei d'impressió a la FIB, donant-se de baixa el sistema utilitzat fins ara a causa de la seva obsolescència.

Portes Obretes Conjunta

Dimecres 5 d'abril els centres de la UPC organitzen una Jornada de Portes Obertes conjunta. Apunta't !!

The summer school is sponsored by Compute/Calcul Canada, the Extreme Science and Engineering Discovery Environment (XSEDE), the Partnership for Advanced Computing in Europe (PRACE) and the RIKEN Advanced Institute for Computational Science (RIKEN AICS).

It starts with Introduction to CUDA Programming (18 – 21 April).

Becas Santander Universidades

S'ha obert la convocatòria de beques de mobilitat internacional "Santander Iberoamèrica Estudiants de Grau 2017/2018"

El dimecres 8 de febrer va tenir lloc l’acte de benvinguda als estudiants d’intercanvi que vénen a fer una estada acadèmica pel segon semestre a la FIB.

Pàgines