Programa Salsam

Participa acollint els estudiants internacionals que vénen a estudiar a la FIB i rebràs 3 ECTS!

Speaker: Arvind, Johnson Professor of Computer Science and Engineering at MIT. Date: 27/06/2017 Time: 11:00 Venue: FIB building (B6), (Events room "Sala d'Actes Manuel Martí Recober"), Campus Nord, Barcelona

Vols col·laborar amb el CCD en el programa de voluntariat TIC?

L'equip de la UPC, ThunderChip, necessita del teu suport per guanyar el premi "Fan Favorite".

Foto Margaret Hamilton -1995

La UPC investirà doctora ‘honoris causa’ la matemàtica nord-americana Margaret Hamilton, pionera en la utilització del terme ‘enginyeria del software’, fa 50 anys, durant les primeres missions Apol·lo de la NASA.

logo-cosmicresearch

Cosmic Research és una associació nascuda amb l’objectiu de revivar la passió per l’exploració espacial entre els joves. El nostre principal objectiu és convertir-nos en la primera organització estudiantil a escala mundial en enviar un coet a l'espai.

Stream Hatchet

Albert Alemany, Albert Benitez i Eduard Montserrat van crear Stream Hatchet, i després d’un any des de la seva fundació ha estat adquirida per la companyia de referència en el món del gaming, Millennial Esports (ME).

Womencourage Scholarships 2017

The ACM in conjunction with womENcourage and their sponsors are proud to offer Participation Scholarships to a number of students who have shown exceptional interest in the relevant fields.

L'inLab FIB informa que a partir del 30 de juny es donaran de baixa els comptes d'alumne (Xarxa de PC (Windows i Linux), Bases de dades i serveis Virtech i Bscw).

Josep Fernandez Ruzafa 2017 - Presa de possessio

El professor Josep Fernandez Ruzafa ha estat proclamat, el 29 de maig, degà electe de la FIB-UPC, després de les votacions del 24 de maig. Josep Fernandez, prendrà el relleu a Núria Castell, degana des del juny del 2010.

These weeks we have four Severo Ochoa Research Seminars.

Programa Salsam

Estem buscant estudiants que vulgueu participar en un programa de mentors per acollir estudiants internacionals de la FIB: el programa SALSA’M. T’animem a apuntar-t’hi!

premis app iot for citizens 2017

La Diputació de Barcelona convoca els premis “Apps & IoT for citizens“.

El proppassat 25 de maig va tenir lloc, en el marc del màster de Secundària, la Jornada "I després del Màster, què?".

Divendres 9 de juny, des de les 15.30 fins a les 21.00 h, es realitzarà a l'Auditori de l'Edifici Vèrtex de la UPC una jornada especial amb motiu del concurs de videojocs i animació Three Headed Monkey Awards.

Si ets estudiant del GEI aprofita la nova edició del seminari "Dissenya el teu futur: com encarar la teva carrera professional" i aconsegueix 2 ECTS (crèdits optatius). Amb aquest seminari descobriràs com combinar treball i passió.

Logo cern CBI

FIB is a participating entity at the Challenge-Based Innovation program at CERN, we are seeking motivated FIB students (bachelor and master level) to participate in an interdisciplinary team (UPC, ESADE, IED) to collaborate with researchers at CERN for discover novel solutions for the future of humankind.

Logo GT College of computing

Vols fer una estada de recerca a una de les millors universitats americanes, Georgia Institute of Technology? Vine dimecres 31 de maig!

logo-stc-sony.jpg

SONY offers internships with option to carry out the TFG/TFM.

Programa Salsam - beca 2017

Apunta’t i demana la beca associada!!!

We are looking for UPC students interested in getting involved in the organization of the womENcourage 2017 Conference, to be held on 6-8 September in UPC - Campus Nord

Speaker: Dr. Genoveva Vargas Solar, Centre National de la Recherche Scientifique Date: 25/May/2017 Time: 10 - 11 a.m. Venue: Sala de Juntes, B6 building (FIB), Campus Nord, Barcelona

Vols participar en un projecte de mentorització acadèmica, dels estudiants i per als estudiants? Inici del projecte al Q1 2017-18.

University of Perugia

The University of Perugia strongly promotes 17 Ph.D. programs.

AECOC premios academicos 2017

AECOC premia els millors treballs tutelats sobre temàtiques que impulsen la competitivitat empresarial en el sector del Gran Consum.

Angel Hackathon BCN 2017

AngelHack Global Hackathon Series is coming back to Barcelona May 20-21st!

Dijous 11 de maig a les 19h va tenir lloc a la Cúpula las Arenas (Barcelona) la 15a edició de la Festibity.

UPC Alumni

Aprovada la convocatòria i les bases dels préstecs UPC Alumni per al curs 2017-2018.

Logo de Docker

Hackers@UPC organitza una xerrada gratuïta sobre Docker, dimecres 17 de maig a les 12:00h a l'aula A5001.

Foto exposició històrica 40 aniversari

El proppassat 10 de maig a les 13h es donava lloc a L'illa Diagonal, la inauguració oberta de l'exposició històrica "La computació, de l'àbac al PC".

Pàgines