AECOC premios academicos 2017

AECOC premia els millors treballs tutelats sobre temàtiques que impulsen la competitivitat empresarial en el sector del Gran Consum.

Angel Hackathon BCN 2017

AngelHack Global Hackathon Series is coming back to Barcelona May 20-21st!

Dijous 11 de maig a les 19h va tenir lloc a la Cúpula las Arenas (Barcelona) la 15a edició de la Festibity.

UPC Alumni

Aprovada la convocatòria i les bases dels préstecs UPC Alumni per al curs 2017-2018.

Logo de Docker

Hackers@UPC organitza una xerrada gratuïta sobre Docker, dimecres 17 de maig a les 12:00h a l'aula A5001.

Foto exposició històrica 40 aniversari

El proppassat 10 de maig a les 13h es donava lloc a L'illa Diagonal, la inauguració oberta de l'exposició històrica "La computació, de l'àbac al PC".

Film Julia IST

Invitació a l'estrena de la pel·lícula "Julia ist", dirigida per una exalumna Erasmus de la UPF. Diumenge 14 de maig, a les 19h.

Convocatòria de beca de mobilitat per a estudiants del programa Erasmus+ dins del Consorci SmartTransLog@EU per al curs acadèmic 2016-2017.

Logo FIB-UPC

Acompanya els estudiants que acaben d'aterrar a la universitat. Recordes el teu primer quadrimestre al GEI? T'hauria agradat que altres estudiants més experimentats t'haguessin explicat com sobreviure a la FIB?

Foto exposició històrica 40 aniversari

Com a part de les activitats programades per celebrar el seu 40è aniversari, la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC·BarcelonaTech) organitza aquesta exposició durant els mesos de maig i juny d'enguany.

Title: Large-scale Graph Processing and ApplicationsDate: 18 of May, Time: 10:00 to 11:00Location: FIB building (B6), Sala de Juntes - 1st floorSpeaker: Shawn Zengxiang Li, Distributed Computing Group, A*Star Institute of High Performance Computing, Singapore

Logo CLUC

S'obre una nova convocatòria, juny 2017, de l'examen CLUC nivell B2 d'anglès, alemany, francès i italià a la UPC.

Logo Universidad Tecnico Lisboa

IST is organizing a Summer School, a week-long course from 17 to 21 July for international students.

Logo University of Twente

This summer, the University of Twente will host the third edition of its annual summer school: CuriousU.

Ambaixadors Erasmus 2017 - sinmaletas.com

Del 24 d’abril al 8 de maig estarà oberta la convocatòria per presentar-se al concurs ‘EMBAIXADORS ERASMUS 2017’, organitzat per la plataforma SinMaletas.com.

El proper divendres 5 de maig, amb motiu de la Festa FIB, els horaris dels laboratoris d'informàtica canvien.

ehealth Summer School

Participa en la 'eHealth Eurocampus Summer School 1st edition' i gaudeix de franc de dues setmanes de formació intensiva compartides amb estudiants d'informàtica i de l'àmbit de la salut pertanyents a 7 universitats de 5 països diferents!

La Shanghai Jiaotong University i la Renmin University of China ofereixen al juliol-agost els seus respectius cursos d'estiu.

logo 15aFestibity

Com cada any, arriba la Festibity, la gran festa de les TIC organitzada per la FIB i FIB Alumni. La 15a edició tindrà lloc el pròxim 11 de maig a la Cúpula las Arenas de Barcelona a les 19:00 h.

Foto everis game day

T'agradaria participar en un torneig de realitat virtual?

logo tsinghua university

La Tsinghua University de Pequin organitza el seminari "Experiencing China 2017- Tsinghua Summer School 2017" del 16 al 28 de juliol de 2017. Aquest programa es concep com un seminari multidisciplinari i interactiu per entendre millor Xina i s'adreça a estudiants de diferents universitats del món.

Logo Alliance4youth reto Axa-Nestle

Vols participar en el disseny d'una plataforma de serveis corporatius basada a l'Internet de les coses?

Logo CEFIB

FIBER's, apunteu-vos al torneig de basquetbol per començar bé la festa de primavera!!!!

HackatH2On 2017

T'entusiasma analitzar dades i desenvolupar aplicacions creatives en equip? Un cap de setmana de col·laboració creativa per innovar en la relació de la ciutadania amb els serveis de l’aigua. Divendres últim dia per apuntar-se!!!

JediDays

Ja són aquí els JEDIDAYS, la setmana de workshops GRATUÏTS de Jedi! Del 24 al 28 d'abril a la FIB.

Logo HackUPC

Després de tres exitoses edicions, HackUPC obre les portes a tots els estudiants de la UPC per formar part de l'equip d’organitzadors. Hi haurà una sessió informativa el dijous 20 a les 12:00 a l’A6102. No te la perdis!

Olimpiada Informàtica Espanyola amb lletres

Divendres 21 i dissabte 22 d'abril celebrem a la FIB una nova edició de la Olimpiada Informática Española.

European Conference on Object-Oriented Programming 2017

We are looking for students interested in getting involved in the organization of the ECOOP/PLDI Joint Conference, to be held on 18-23 June in Barcelona (UPC - Universitat Politècnica de Catalunya).

ThoughtWorks - Technology Radar

ThoughtWorks presenta Technology Radar d'anàlisi sobre les tecnologies i tendències de futur amb el reconeixement del sector de desenvolupament de software.

Tancament de les instal·lacions del Campus Nord de la UPC durant el període de Setmana Santa 2017.

Pàgines