La Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) manifesta la seva condemna a l’atemptat terrorista a La Rambla de Barcelona i a Cambrils i expressa el seu suport a les víctimes i a les seves famílies.

BPM 2017

15th International Conference on Business Process Management (BPM). Barcelona, September 10-15, 2017.

La FIB romandrà tancada del 31 de juliol al 27 d'agost, ambdós inclosos.

Des del 28 de juliol a les 15.00 h i fins al 28 d'agost a les 14.00 h, només funcionaran el Racó, el web, el correu i un conjunt reduït de serveis informàtics. Consulteu el detall dels serveis.

Els premis 12×12 Dona TIC tenen com a objectiu premiar el paper de la dona i pretenen divulgar referents de dones en l’àmbit de les TIC entre la societat per fomentar les vocacions TIC en les dones.

Sopar d'estiu 2017

El proper 20 de Juliol a les 21h, en el marc del 40è aniversari, tindrà lloc el sopar d'estiu per PDI i PAS.

Speaker: Emery Berger, College of Information and Computer Sciences, University of Massachusetts Amherst Date: 11/07/2017 Time: 15:00 Venue: Sala d'Actes, FIB

El servei gitlab.fib.upc.edu s'actualitzarà a la darrera versió el proper dilluns 10 de juliol. Es migraran a la nova versió tots els usuaris i els seus repositoris.

L'inLab FIB informa de l'horari d'estiu i tancament dels laboratoris d'informàtica.

Participa a la 4a convocatòria dels Premis Ruralapps, dóna l'impuls definitiu a la teva App! Presenta la teva app per al sector agroalimentari o rural i guanya 3.000€!

The First European Cybersecurity Seminar is the first seminar organized by SESCA on Cybersecurity topics

The Crans Montana Forum has chosen Barcelona (Spain), one of the key Mediterranean's centers, to organize its 28th Annual Session, on July 5 to 8, 2017.

Imatge del Develpment Camp Summer 2017 de Raona

Estudiant! Encara no saps que fer aquest estiu? Benvinguts a Raona Development Camp 2017, campus gratuït, amb sessions indoor i outdoor. Del 10 al 14 de juliol.

Cartell bitllet d'anada i tornada 2017

El proper 29 de juny tindrà lloc una trobada de joves amb talent que han viscut una experiència a l’estranger.

Programa Salsam

Participa acollint els estudiants internacionals que vénen a estudiar a la FIB i rebràs 3 ECTS!

Speaker: Arvind, Johnson Professor of Computer Science and Engineering at MIT. Date: 27/06/2017 Time: 11:00 Venue: FIB building (B6), (Events room "Sala d'Actes Manuel Martí Recober"), Campus Nord, Barcelona

Vols col·laborar amb el CCD en el programa de voluntariat TIC?

L'equip de la UPC, ThunderChip, necessita del teu suport per guanyar el premi "Fan Favorite".

Foto Margaret Hamilton -1995

La UPC investirà doctora ‘honoris causa’ la matemàtica nord-americana Margaret Hamilton, pionera en la utilització del terme ‘enginyeria del software’, fa 50 anys, durant les primeres missions Apol·lo de la NASA.

logo-cosmicresearch

Cosmic Research és una associació nascuda amb l’objectiu de revivar la passió per l’exploració espacial entre els joves. El nostre principal objectiu és convertir-nos en la primera organització estudiantil a escala mundial en enviar un coet a l'espai.

Stream Hatchet

Albert Alemany, Albert Benitez i Eduard Montserrat van crear Stream Hatchet, i després d’un any des de la seva fundació ha estat adquirida per la companyia de referència en el món del gaming, Millennial Esports (ME).

Womencourage Scholarships 2017

The ACM in conjunction with womENcourage and their sponsors are proud to offer Participation Scholarships to a number of students who have shown exceptional interest in the relevant fields.

L'inLab FIB informa que a partir del 30 de juny es donaran de baixa els comptes d'alumne (Xarxa de PC (Windows i Linux), Bases de dades i serveis Virtech i Bscw).

Josep Fernandez Ruzafa 2017 - Presa de possessio

El professor Josep Fernandez Ruzafa ha estat proclamat, el 29 de maig, degà electe de la FIB-UPC, després de les votacions del 24 de maig. Josep Fernandez, prendrà el relleu a Núria Castell, degana des del juny del 2010.

These weeks we have four Severo Ochoa Research Seminars.

Programa Salsam

Estem buscant estudiants que vulgueu participar en un programa de mentors per acollir estudiants internacionals de la FIB: el programa SALSA’M. T’animem a apuntar-t’hi!

premis app iot for citizens 2017

La Diputació de Barcelona convoca els premis “Apps & IoT for citizens“.

El proppassat 25 de maig va tenir lloc, en el marc del màster de Secundària, la Jornada "I després del Màster, què?".

Divendres 9 de juny, des de les 15.30 fins a les 21.00 h, es realitzarà a l'Auditori de l'Edifici Vèrtex de la UPC una jornada especial amb motiu del concurs de videojocs i animació Three Headed Monkey Awards.

Si ets estudiant del GEI aprofita la nova edició del seminari "Dissenya el teu futur: com encarar la teva carrera professional" i aconsegueix 2 ECTS (crèdits optatius). Amb aquest seminari descobriràs com combinar treball i passió.

Pàgines