Acte Acadèmic de Màsters 2022-2023

Esteu aquí

El passat divendres, 11 de novembre, es va celebrar l’Acte Acadèmic dels Màsters MEI, MIRI, MAI, MCYBERS i MFPS a l’auditori de l’Edifici Vèrtex on es va realitzar el lliurament de les acreditacions als titulats i titulades del curs 2021-2022.

L’acte es va iniciar amb la conductora de l’acte, Eugènia Bretones, que va donar la benvinguda a tots els titulats i titulades de Màsters de la promoció 2021-2022 i a tots els acompanyants que van formar part de l’acte acadèmic de màster 2022.

Seguidament, es va donar la paraula al degà de la Facultat d’Informàtica de Barcelona, Josep Fernandez, qui va adreçar unes paraules a tots els titulats i titulades.

Tot seguit, es va iniciar la Conferència "Perspectives de carrera considerant les prediccions tecnològiques" per Rosa Maria Badia, cap del grup Workflows and Distributed Computing al Barcelona Supercomputing Center - Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) i professora a la FIB.

Com a novetat, aquest any va tenir lloc un col·loqui amb un representant de cada titulació, juntament amb la conductora de l’acte qui va ser encarregada de proposar una sèrie de preguntes corresponents a la trajectòria durant el màster, recordant anècdotes i experiències.

Un cop acabat el diàleg, va ser el vicedegà de postgrau, Oscar Romero, qui va donar peu a l’entrega dels diplomes a tots els titulats i titulades, a més de lliurar el premi al millor expedient de cada màster de la promoció 2021-2022. A més, es va donar la relació dels estudiants amb formacions complementàries (mobilitat clúster i programa Talent) durant els estudis

El vicedegà de postgrau va convidar a l’escenari a Maica Sanz, Daniel Jiménez i Josep Fernandez per fer l’entrega dels diplomes del Màster en Formació del Professorat d'Educació Secundària i al millor expedient a Núria Carrera Garcia de Cortazar.

En segon lloc, vicedegà de postgrau convida a pujar a l’escenari a Rosa M. Badia, Benito Cerrillo i Jordi Cortadella per fer l’entrega dels diplomes del Màster en Enginyeria Informàtica i al millor expedient a Alejandra Volkova Volkova.

En tercer lloc, les mateixes persones van fer entrega dels diplomes als estudiants del Màster en Innovació i Recerca en Informàtica, a més del millor expedient a Pol Martin Garcia (recull la seva companya Aurora Tomàs).

En quart lloc, el vicedegà de postgrau convida a pujar a l’escenari a Ulises Cortés, Angela Nebot i Miquel Sánchez per fer l’entrega dels diplomes del Màster en Intel·ligència Artificial, i al millor expedient a Marc Ros Martí.

Per últim, el vicedegà de postgrau convida a l’escenari a Eva Rodríguez, René Serral i Josep Pegueroles per fer l’entrega dels diplomes del Màster en Ciberseguretat, a més del millor expedient a Pablo Aznar.

L’acte va concloure amb les paraules del delegat del rector, Jordi Cortadella, adreçades als recents titulats i titulades.

L’acte finalitza amb la tradicional foto de grup de totes les persones titulades de la promoció 2021-2022 dels Màsters i brindant amb una copa de cava.

Moltes felicitats a tots els titulats i titulades de la promoció 2021-2022!