Ruth Raventós recull la Menció FiberEmprenedors a la 16a Festibity

Esteu aquí

El premi és el reconeixement a una empresa impulsada per un Fiber que hagi desenvolupat un projecte empresarial rellevant.

Enguany el premi ha estat per Nelio Software, empresa referent com a desenvolupadora de plugins de marketing de WordPress i de creació de pàgines web en codi obert entre el públic general, creada l'any 2013 pels Fibers David Aguilera, Antonio Villegas i Ruth Raventós (antiga vicedegana de la FIB).

L’acte ha tingut lloc el 19 de juny, al Teatre Nacional de Catalunya. Aquest any el lema de la Festibity (Festa de les Tecnologies de la Informació) ha estat la mobilitat smart: MobiliTI. Els premis són lliurats per la Facultat d’Informàtica de Barcelona i per FIB Alumni (Associació d’Antics Alumnes de la FIB).

Més informació: La 16a Festibity és MobiliT